Absoluut, hier ga je een hoop lol aan beleven. Ik zou zeggen dat het tijd wordt voor een RS-meeting.
jij hebt het niet zo op tunen door JD?
Inderdaad Marco, ik heb het niet op alles wat niet door de fabriek is vrijgegeven...
De kosten van een ABT tuning zijn niet voor niets zo hoog, een groot gedeelte daarvan zijn ontwikkelings kosten, en het voertuig blijft wel aan alle milieu eisen voldoen, en dekt ook alle eventuele garantiekosten aan het complete voertuig.
Ik lees ook de verhalen over een bijvoorbeeld JD tuning, en dat deze de garantiekosten overneemt, wel ik zie het nog niet gebeuren.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..............doe dan maar een andere kleur...........
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar ik vind een witte Octavia toch best wel mooi. (Rood is ook niet lelijk uiteraard :grin
Ik zou zeggen, geef maar een tijd en datum!:473:
Inderdaad Marco, ik heb het niet op alles wat niet door de fabriek is vrijgegeven...
De kosten van een ABT tuning zijn niet voor niets zo hoog, een groot gedeelte daarvan zijn ontwikkelings kosten, en het voertuig blijft wel aan alle milieu eisen voldoen, en dekt ook alle eventuele garantiekosten aan het complete voertuig.
Ik lees ook de verhalen over een bijvoorbeeld JD tuning, en dat deze de garantiekosten overneemt, wel ik zie het nog niet gebeuren.
Ik zou zeggen, geef maar een tijd en datum!:473:
Daar moet ik even over nadenken! Ik ben wel benieuwd hoeveel RS'en er hier op het forum zitten. Zou wel leuk zijn om met 10 of 20 van die auto's ergens heen te knallen. Of misschien een pre-meeting bij de volgende Skoda-meeting of zo.
Fantastisch idee, ik doe mee, ben er al , wanneer gaan we ?
Ik ben zometeen wel heel dicht bij je in de buurt, namelijk in het Golden Tulip Resort in Zutphen. Maar ja, cursus tot 5 uur en daarna weer naar huis vrees ik..
Het heen- en terugrijden is altijd veel leuker dan de cursus zelf.
Ik ben vanaf 12.00 uur de hele dag in zutphen aan het werk.
Je zit 3 minuten van mij vandaan.
Als het gelegen komt, kom je nog even buurten.
Plaza Leesten , winkelcentrum leesten, rudolph steinerlaan 123 zutphen
Morgen is het zover!!!
half tien bij de dealert!!
12 uur in Havelte
half vier weer thuis met 250 PK:bye:
Volgende week maandag gaat de columbus erin met vrijschakeling en BT carkit!:1761: