Hallo iedereen,
Heb mij sinds kort(3 weken) een skoda octavia vrs 2.0L van 2021 gekocht met 41000km.
Nu heb ik sinds dat ik hem gekocht heb continu problemen met het infotainmentsysteem.
Deze blijft steeds rebooten, radio die uitvalt en soms alle veiligheidsystemen zoals lane assist, park assist,enz die in alarm gaan.
Het rebooten is echt soms 10 keer in 2 min en andere keren kan je 30min rijden zonder iets van problemen.
Als ik mijn wagen sluit schakelt hij soms de display terug aan en laat de radio ook spelen.
Had op verschillende forums gehoord dat dit kon verholpen worden met een update,
heb dit gisteren bij de garage gaan laten doen en deze zeiden dat hij verschillende updates kon doen en dat het warschijnlijk opgelost zal zijn.
Ik blij, rij weg uit de garage en na 10min heb ik terug juist hetzelfde of ervoor???
Zie hier in de titel op dit forum "Nieuwe software octavia 4 (reboot fix) versie 1969"
Deze versie 1969 hebben ze nu geinstalleerd en helpt dus niet.
Ik zie hier ook veel mensen praten over 1941, welke is dit dan?een oudere?
Heeft er iemand nog een idee wat ik kan doen of wat de oorzaak kan zijn?
Heb al verschillende auto's gehad maar dit heb ik nog nooit meegemaakt en zo kan ik hem ook niet meer verkopen voorlopig.