Nieuwe Uitlaat op mijn Superb III

Welk eindstuk op mijn Superb III


  • Totaal aantal stemmers
    89

RefleCs

Forumguru
ik zat naar de lijn van de klep te kijken. Die kan doorlopen denk ik maar dan zou je ze 180 graden moeten draaien gok ik. Zal wel niet kunnen met de vorm van het eindstuk.

Ff geshopped hoe dat er uit zou zien. Ik heb de lijn van de klep (schuine lijn) doorgetrokken naar beneden.
 

Bijlagen

  • AMGdubbelupsidedown.png
    AMGdubbelupsidedown.png
    463,8 KB · Weergaven: 122
Laatst bewerkt:

oco1979

Forumguru
optie 1 die tweede doe me teveel aan irmscher uitlaat denken van vroeger.
Wel zeggen dat je met optie 2 redelijk uniek ga zijn dan optie 1
 

Tuulster

Forumguru
ik zat naar de lijn van de klep te kijken. Die kan doorlopen denk ik maar dan zou je ze 180 graden moeten draaien gok ik. Zal wel niet kunnen met de vorm van het eindstuk.

Ff geshopped hoe dat er uit zou zien. Ik heb de lijn van de klep (schuine lijn) doorgetrokken naar beneden.
Ik snap wat je bedoeld @RefleCs, ziet er in deze shop goed uit maar op deze foto is de schuine lijn van de diffusor niet zo goed te zien. Die loopt namelijk schuin maar contra aan jouw shop. Ik volg liever de lijn van de diffusor, zoals de originele stukken dat ook doen.

Zie onderstaande foto:

upload_2016-1-24_9-48-31.png
 

Tuulster

Forumguru
Ik ga als eerste voor optie 3 lekker bruut en a'la Audi een beetje.
En als tweede voor optie 2.
Precies daarom staat hij nog op mijn lijstje!:D
Volgens mij erg dik in combinatie met verlaging en spacers!:thumbsup:

Nik, van NM parts, waar ik de uitlaat ga laten bouwen, gaf alleen wel aan dat rond de auto optisch hoger gaat maken dan platte eindstukken.
 

ElScorpione

Forumguru
Ik stem voor optie 2: de AMG met dwarslijn. Ik vind dat stijlvoller dan de open versie. Dat gaat al een beetje richting johnny auto.
 

fiestaman

Forumguru
Ik heb voor de amg dwarsstreep gekozen.
Sowieso iets plat moet je hebben.
Die ronde passen naar mijn mening niet onder deze auto. Zeker niet met hoe de diffusor nu is.
 

paultie

Forumguru
Als ik er aan zou beginnen zou ik proberen de contouren van de bumper inhammen op die plekken volledig te volgen. Ik vind de uitlaatstukken van de 4x4 zelfs nog wat te klein en misschien nog wel te ver uitsteken.

Voordeel voor mij is dat ze aan beide zijde functioneel zijn onder m'n superb en ik geen compleet rvs uitlaat systeem er onder hoef te laten maken. Nu alleen nog een uitlaatsierstuk die ik mooi vind staan.
 

Tuulster

Forumguru
Voordeel voor mij is dat ze aan beide zijde functioneel zijn onder m'n superb en ik geen compleet rvs uitlaat systeem er onder hoef te laten maken.

Klopt ik moet mijn uitlaatsysteem laten aanpassen. :jaja::pardon:
Dat gaat er hetzelfde uitzien als ik ook een paar jaar gelden op mijn Mazda 6 heb laten doen:

Oud:
01.jpg


Nieuw:
04.jpg
 

paultie

Forumguru
@Tuulster het staat zoals al eerder in een ander draadje gezegd zeker op mijn wensen lijstje! ben erg benieuwd wat je gaat kiezen en het eind resultaat.

Vraag me overigens af of een uitlaat eindstuk makkelijk custom te vervaardigen is m.a.w precies zoals je zelf zou willen. (bijv de sportline eind stukken na laten maken)
Snap dat het verchromen wat tijd in beslag zal nemen en het vervaardigen / passen maar dan heb je hem wel geheel naar je eigen wens.
Zouden er bedrijven zijn die dit doen?
 

Tuulster

Forumguru
@paultie : :arghh:

Ik heb inmiddels wel geleerd dat voor geld het meeste wel te koop is, dus er zal ongetwijfeld iemand zijn die het doet, maar volgens mij wil je niet weten wat het kost......:D
 

paultie

Forumguru
@paultie : :arghh:

Ik heb inmiddels wel geleerd dat voor geld het meeste wel te koop is, dus er zal ongetwijfeld iemand zijn die het doet, maar volgens mij wil je niet weten wat het kost......:D
Ergens wel. ;)
Voor alleen het aanmeten van een standaard of the shelf eindstuk incl. montage zit je rond de 100EUR ongeveer.
dus ben wel benieuwd of er mensen zijn die dit toevallig hebben geprobeerd en zo ja wat waren de ervaringen / eindresultaat / kosten.

Ik weet niet of NM parts dit ook doet?
 
Bovenaan Onderaan