Nieuwe Uitlaat op mijn Superb III

Welk eindstuk op mijn Superb III


  • Totaal aantal stemmers
    89

CDK

Forumguru
Ik vind die 'dwarsstreep' juist cheap ogen, maar ja zoveel mensen zoveel wensen en smaken verschillen nu eenmaal, gewoon doen wat je zelf het mooiste vind en ook nadenken of het je niet gaat vervelen op den duur.
 

Tuulster

Forumguru
Ik vind die 'dwarsstreep' juist cheap ogen, maar ja zoveel mensen zoveel wensen en smaken verschillen nu eenmaal, gewoon doen wat je zelf het mooiste vind en ook nadenken of het je niet gaat vervelen op den duur.
Tnx! :thumbsup: Dat is nou juist het lastige momenteel......... de ronde valt definitief af, dat weet ik zeker. Maakt de auto hoger en boller als je goed naar de shops kijkt.Tussen het open stuk en het streepje kan ik nog niet kiezen. De ene dag open en de andere met dwarstreepje....:tegek:

Het open stuk lijkt het meest op de Oem look en is wat rustiger maar het dwars streepje vind ik weer aparter en origineler en past erg mooi bij de schuine strepen in de diffusor en volgt dus heel mooi de lijn van de auto...... hmmmmmm
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MrEdge_

Forumguru
Ik ga absoluut voor de versie met streep. Die past prachtig in het lijnenspel en geeft het een iets bredere sportieve look. De versie zonder streep vind ik persoonlijk te open. Het gat is te groot / gapend.
 

thijskok

Senior Member
@Tuulster, heb dezelfde wens en ben mij aan het oriënteren. Dealer wil het best doen maar kost dan een flinke duid.
Waar laat jij hem plaatsen en waar moet ik aan denken qua euro's?
 
Bovenaan Onderaan