Zou wel eens aan iOS kunnen liggen, heeft nog al eens iemand hier gehad. Heeft te maken met verborgen bestanden die mee geplaatst worden door iOS en daar kan de navi niet zo goed mee om![]()
Hoe werkt dit?
Heb uiteraard een nav kaartje van skoda.
Deze dan in mijn laptop pluggen en daar de update overheen schrijven??
Als je op de link klikt en de VIN nummer intoetst, kom je op de download site. Daar staat wat en hoe jen het moet doen.
Je kan daar ook de update guide downloaden. Ik zou wel eerst een backup maken van je huidige SD kaart, en dan de kaart formateren.
Succes
Backup is verstandig Maar formateren NIET, alleen de bestanden wissen!!!Ik zou wel eerst een backup maken van je huidige SD kaart, en dan de kaart formateren.
Komt idd door de verborgen bestanden die de Mac op het kaartje zet. Zie topic:Ik heb de nieuwe versie erop gezet, hij werkt, maar ik heb geen wegnummers en straatnamen meer in de kaart staan. Alleen de gele en rode vlakjes waar de wegnummers in horen te staan.
Nog iemand anders ook last van?
Nieuwe Amundsen MIB update staat klaar!!!
Update P54 is te downloaden!
Zelfs de vde map zit er bij deze keer!
http://www.navigation.com/is-bin/IN...t=application/ApplicationFrame_campaign_light
Ik hoop dat ze de sprekende dame ook een behoorlijke spraakles hebben gegeven en dat ze niet meer zo lispeltMap is essentieel om je spraaksturing te laten werken, voor zover ik weet...
Tja, het is net oude koningin Beatrix!Ik hoop dat ze de sprekende dame ook een behoorlijke spraakles hebben gegeven en dat ze niet meer zo lispelt![]()
Klopt!Map is essentieel om je spraaksturing te laten werken, voor zover ik weet...