Nieuwe update MIB Amundsen staat klaar

JXX

Senior Member
@oosie

Heb je de whrite-lock van de SD kaart afgezet?
Is een klein wit knopje opzij dat je moet verschuiven.

oosie

Nieuw lid
@Joske Ik heb Winzip al geprobeerd, zelfde resultaat. Heb het bestand al opnieuw gedownload zelfde probleem.
Voor heen nooit problemen gehad met updaten. Ik moet het forum nog ontdekken dus eens kijken waar meet en greet is :)

@JXX ja ik heb de lock er afgehaald.

Ik weet niet zo goed waar het hem nu in zit......

Fucky

Senior Member
uitpakken met winrar naar een directory op je harde schijf en daarna kopieeren naar de SD kaart
Zorg wl dat je een recente WinRar hebt!
suc6

Yeti2015

Forumguru
Heb vanavond de software ook maar even gedownload,
Ik heb het met de downloader en het uitpak programma gedaan en geen problemen hier mee gehad.

Goedemiddag, helaas hebben wij het ook geprobeerd maar niet gelukt. Is er iemand die voor mij de update wil doen en overwil zetten op de sd kaart? Regio zuid-holland, wil hiervoor betalen.

Skoda-MAN

Forumguru
@SkodaOctavia2013 Als je met een Windows Pc werkt moet het zonder problemen werken als je het doet zoals op de download pagina beschreven, dus met de bijgeleverde downloader / uitpakprogramma direct naar je SD kaart (originele Skoda kaart)
SD kaart NIET eerst formateren alleen bestanden verwijderen die je natuurlijk eerst naar je Pc hebt gekopieerd alsof backup.

Bakkertje

Forumguru
Ik zag net dat die van (mijn) VW ook klaar staat om gedownload te worden.
Vanavond maar eens de 14 GB downloaden..

Ik heb een fabia combi 3 (november 2015) met een amundsen navigatiesysteem aan boord.
Ik twijfel of hierop de update van november 2015 is geinstalleerd.
Kan iemand de versie informatie van de kaarten plaatsen zoals die in het display uitziet indien de november update is geplaatst?

Thx.

Rallye

Forumguru
Het eerste bericht in deze thread is van 6 november. Dikke kans dat je auto al geproduceerd was, en je navi zeker. Waarom probeer je de update niet gewoon?

Bij deze een screenshot.

Voorstellen zal ik ook ff doen.

Foto's volgen later. Auto staat net opo een "fraaie" set zwarte stalen velgen (winterbanden).

Bijlagen

• 20151201_075028_resized.jpg
    20151201_075028_resized.jpg
    124,5 KB · Weergaven: 51
Bovenaan Onderaan