Nieuwe velgen voor SII L&K

CDK

Forumguru
@ Eddiea, ik hoorde dat je nog ff was wezen koekeloeren bij J&R toen ze met mijn auto bezig waren? ;)

greetz Corné

Miez1

Forumguru
Ik heb even een weekeinde in Barcelona gezeten dus kon niet zo snel reageren. (oorzaak rode wijn:shocked:) Maar Corné het is een dikke vette slee! Heerlijk wat een doorslag zeg !

Immer gute fahrt!

Miez

CDK

Forumguru
@ Miez, thanx! ja het stuurt lekker strak en rijd nog steeds lekker comfortabel, optisch is het ook net wat beter voor elkaar :) ben er dik tevreden mee zo.

greetz Corné

CDK

Forumguru
Ik heb voor de zomer een nieuw setje Porsches van @Der Einser gekocht, ik heb ze nog niet, maar dat komt nog :) De velgen zijn hoogglans verdicht, wie heeft kennis van of ervaring met zulke wielen? Hoe moet ik ze onderhouden om ze mooi glanzend te houden? Welke middelen mag ik wel en welke niet gebruiken? Met het monteren van de banden kan er de band dan gewoon met bandenvet ingesmeerd worden of bijt dit direct in?
ameduzy3.jpg

s-line

Forumguru
Nee hoor,banden vet bijt niet in! In principe kan je ze gewoon wassen met goede milde shampoo, omdat ze verdicht zijn kan dit. Wel meteen weer droog maken/zemen. Gepolijste wielen zonder blanke lak dat wordt lastiger met wassen want die kan je elke keer dan weer poetsen met unipol ofzo iets.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
heb idd ook gelezen dat unipol killing is voor die wielen, maar wat wel goed is lees ik niets over, behalve die S100 dan wat MennoW zei

MennoW

Forumguru
ik weet niet of je er een brakedust barrier op kan doen na het poetsen.
Maar dat scheelt enorm in de remstof en is ook water afstotend. ik gebruik het ongeveer elke 4 weken.
En hoef mijn velgen daardoor eigenlijk alleen met de hogedruk schoon te spuiten.
ik gebruik die van Autoglym zit in spuitbussen (LINK)

• Leuk

s-line

Forumguru
Mijn maatje haalt over zijn gepolijste Traitmonts ook altijd na een was beurt even een doekje unipol en glimmen als een tiet hoor ( nog steeds)

s-line

Forumguru
Daar had ik iets over gelezen ja, maar als het regent worden ze ook nat, dus ze mooi houden zal niet eenvoudig zijn dan??[/quote]

Dat valt wel mee hoor omdat ze verdicht zijn komt er geen vocht in zeg maar, normaal is aluminium poreus en komt er wel vocht in en daar worden ze dof van. Bij jou zijn de poriën dicht geslagen (verdicht) dus blijven ze glimmen,bijna net als Chrome.

• Leuk

ertromp

Forumguru
@Corné de Kluijver : mooie set! Staat prachtig bij het magnetic brown van je auto. Dat wordt nog wel investeren in een goede zeem en poetsmiddelen want als ik zo de reacties zie is het bij een half uur rijden ca. 4 uur onderhouden. Sterkte! :D

Bovenaan Onderaan