Nieuwe velgen voor SII L&K

s-line

Forumguru
(Zwarte spiegels op een witte auto vind ik dus veel beter te pruimen dan van die "bling-bling" exemplaren.)
Thanks!!!

MennoW

Forumguru
Wat S-line al zegt, laat ze er op zitten...

paar voorbeelden omdat een foto meer zegt dan 1000 woorden.
En ja smaken verschillen...

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 123
  • image.jpg
    image.jpg
    145,8 KB · Weergaven: 120
  • image.jpg
    image.jpg
    152,7 KB · Weergaven: 120
  • image.jpg
    image.jpg
    242,6 KB · Weergaven: 118

eddiea

Forumguru
Het blijven porschewielen....met of zonder kapjes. Ik vind persoonlijk dat het zo dicht mogelijk bij origineel moet blijven en dat geldt dus ook voor de wielen. Met porschekapje maar dan wel zilver.

grtz

WesleyJD

Banned
Het blijven porschewielen....met of zonder kapjes. Ik vind persoonlijk dat het zo dicht mogelijk bij origineel moet blijven en dat geldt dus ook voor de wielen. Met porschekapje maar dan wel zilver.

grtz

De beste opmerking en het beste idee

Noord26

Forumguru
Wil je nu een schouderklopjje omdat je het als eerste opmerkte?

Wanneer komt ze er nu onder? Want ik wacht ook nog even met de komende week temperaturen in de ochtend ver onder nul..

s-line

Forumguru
Ja eigenlijk wel.
Maar een beetje nachtvorst is toch niet zo erg? Zolang er geen pak sneeuw meer valt kan je het wel gokken hoor,het is maar een korte perioden geloof ik

Noord26

Forumguru
Kou is inderdaad geen synoniem voor gladheid. Maar er wordt juist regen (en sneeuw voor zondag) verwacht. Regen die neervalt kan zo maar eens bevriezen. Als het in de nacht plaatselijk min 9 kan worden. Heb gewoon nog een weekje of 2 geduld. Kan je een hoop ellende besparen.

CDK

Forumguru
ben vandaag nog een xtje bij J&R Cardesign wezen kijken naar de Porsches, heb besloten om de logo's te laten voor wat het is en als ik ze in zilver tegen kom om ze dan te switchen, dus dan zijn jullie weer op de hoogte ;)

greetz Corné

Kortom nu heb je imitatie Porsche velgen met replica Porsche logo's onder een Skoda Superb wat eigenlijk een skoda carrosserie is op een verlengd golf chassis met Audi, Passat, en golf onderdelen... :cool:

Noord26

Forumguru
Vind het zeer mooie velgen! Als je voor de sjonny look gaat niets mis mee. De Porsche logo's kunnen, in mijn optiek, echt niet..

s-line

Forumguru
Ik vind hem top zo!
Hoe bevalt het comfort, goed neem ik aan?
En staat hij nu max omlaag of nog niet?
Gr.

Bovenaan Onderaan