Nieuwe velgen voor SII L&K

s-line

Forumguru
Ja daar lijkt het wel op, ik weet niet of het veel meer werk is, lijkt mij niet want de schokbrekers hebben niets met de vierwiel aandrijving te maken. Maar goed de dealer denkt ook die kan vast alles wijs maken!
Ik/wij hebben ook golfjes en audi's met 4wiel aandrijving gedaan en kan mij niet herrineren dat dat nou zoveel anders was!

CDK

Forumguru
ik zag het verband tussen 4x4 en extra (de)montage werk ook niet eerlijk gezegd ;) maar we gaan het meemaken!
als de planning niet veranderd, zit volgend weekend alles er onder :)

greetz Corné

CDK

Forumguru
ja anders ik wel, beloof je dat als het weer het toe laat, er mooie foto's gepost worden :)

CDK

Forumguru
@ Wesley, dan zou ik toch echt voor een andere mooie sportuitlaat gaan hoor! er zijn aanbieders genoeg die goede spullen verkopen en monteren, toch!

greetz Corné

WesleyJD

Banned
Offtopic.

@Corne.. Heb net een mail gehad van een bedrijf die RVS uitlaten op maat maakt, €600,- heb ik precies wat ik wil. (kan zelfs het geluid zelf uitzoeken.. Dit moet echter wel binnen de grenzen blijven die bij de uitstraling van de wagen hoor)

CDK

Forumguru
@ Wesley, 600,- is dan wel weer erg goedkoop.... geen RVS waarschijnlijk?
daar zou ik overigens wel voor gaan hoor, ben je er ook in 1 x voor altijd van af ;)
succes met je keuze!

greetz Corné

WesleyJD

Banned
De prijs voor een dubbele RVS (sport) uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (2x2) op maat gemaakt voor onder uw Skoda Superb zit rond de € 600,00 à € 650,00 dit is inclusief einddemper, 2x dubbel sierstuk naar keuze, buismateriaal en montage.(>edit<)Het uitlaatgeluid is naar eigen keuze en kunnen we samen ter plekke bepalen d.m.v. verschillende dempers. Daarbij kunt u kiezen uit verschillende sierstukken uit ons grote assortiment, bekijk hiervoor onze website [[/url] uitlaten maken wij van Roest Vast Staal (RVS), deze roest niet door en heeft een lange levensduur. Op de uitlaat geven we zelfs 3 jaar garantie! Voor meer informatie over onze uitlaten,

CDK

Forumguru
ok...., niet verkeerd! er is uiteraard wel verschil in het ene rvs of het andere, maar probeer anders of je reviews kunt vinden op het web van deze leverancier? de prijs is iig bijna te mooi om waar te zijn voor een dubbel systeem in rvs!

greetz Corné

WesleyJD

Banned
Vond ik ook. Ik heb ook nog een ander bedrijf aangeschreven. Goeie tips om een ervaringen op te zoeken.

WesleyJD

Banned
Hmmzz.. Wat zou de kwaliteit zijn van de Skoda uitlaat. Ik verwacht van een ander bedrijf meer.. Die wacht ik nog af.

Ondertussen opzoek naar 19 inch en een kw set.

CDK

Forumguru
daar kan ik je geen antwoord op geven Wesley, maar wel dat de uitlaat van mijn oude S2 nog picobello was na 5 jaar korte stukjes rijden
én daarbij heeft een dealer mij ooit gezegd dat hij de bij de huidige modellen (dat was 5 jaar geleden) nog nooit geen rotte uitlaten heeft moeten vervangen

greetz Corné

CDK

Forumguru
Porsche naafkapjes wel of niet vervangen voor kapjes met het nieuwe Skoda logo, wat vinden jullie?

greetz Corné

Bovenaan Onderaan