Nieuwe velgen voor SII L&K

MennoW

Forumguru
Geniale keuze Corné!
ik denk er aan om ook maar naar de meeting te komen om die bak van jou eens te bewonderen!

Miez1

Forumguru
Hi Corne !

Mooie samenstelling, dat gaat je een hoop plezier geven! Wanneer verwacht je dat het gemonteerd gaat worden?

Alles gute!

Miez

CDK

Forumguru
Hi Corne !

Mooie samenstelling, dat gaat je een hoop plezier geven! Wanneer verwacht je dat het gemonteerd gaat worden?

Alles gute!

Miez

Hoi Miez,
gisteren is alles besteld, dus met 1 tot 2 weken zal het wel binnen zijn, dan is het ook al weer maart, dus binnen 3 weken zit alles er op verwacht ik.

greetz Corné

Miez1

Forumguru
Dat klinkt top Corne! Ik zet een reminder in mijn agenda, dan weet ik wanneer die beestachtige fotoreportage op het forum verschijnt:xyxthumbs: Ik ga maandag weer terug op 19" :cool:

Sterkte met aftellen!

Immer gute fahrt!

Miez

CDK

Forumguru
haha is goed Miez,
jij bent er al snel bij met je zomerwielen te monteren....
er ligt nog volop zout op de weg....
jij ook succes gozert! en ik ga idd druk aftellen haha

greetz Corné

Noord26

Forumguru
Ik zag dat er volgende week als weer 15 graden en zon op het programma staat? Dan wordt het langzaam toch weer tijd voor de zomersloffen!

CDK

Forumguru
ahaa vandaar dus dat ik nog niets gehoord heb ;) nou 't is iig al een geruststelling dat er al iemand is die de velgen mooi vind!

thanx voor de info, greetz Corné

WesleyJD

Banned
Is een kw set een wereld van verschil? Ik heb wel een af fabriek sportonderstel eronder maar heb eerlijk gezegd wat moeite met rotondes.. Gaan deze strakker met een set eronder? Levert dat problemen op met een sleurhut erachter?

Betreft een Skoda combi SuperB 1.8 automaat.

CDK

Forumguru
Hoi Wesley,

ik heb ook het af fabriek sportonderstel,
maar het schijnt dat dat met een KW setje veel strakker stuurt en er ook een stuk strakker uit ziet, hoe het icm een caravan is kan ik je niet vertellen, maar het is een schroefset hè, dus je kan hem altijd omhoog draaien indien nodig, ik laat mijn bevindingen hier wel weten als alles gemonteerd is ;)

greetz Corné

Miez1

Forumguru
Met een schroefset, volle bepakking en een zware boottrailer geen centje pijn ! :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan