Nieuwe velgen voor SII L&K

CDK

Forumguru
ik heb zelf meer betaald, maar ik weet een adresje voor €1217,14 ;) en dat is incl montage

WesleyJD

Banned
@ corne.En je kreeg later dat andere prijsje door? Hoe stel stel je zoeits? Even voor je op vakantie gaat eraan draaien?

@miez1. Je komt uit Lelystad? Bij de dealer laten doen?

Ik ga eerst morgen eens afwachten wat die RS uitlaat kost.

CDK

Forumguru
nee hoor, had eerst de laagste prijs geoffreerd gekregen, maar ik wilde het tegelijkertijd met m'n nieuwe zomervelgen laten doen dat het zo weinig mogelijk tijd kost ;)
bij mij kost tijd ook geld....

indien nodig kan je idd voor je op vakantie gaat je schroefset wat omhoog draaien, maar zoals Miez al aangeeft in zijn postis dat waarschijnlijk niet nodig.

greetz Corné

eddiea

Forumguru
Dat ff voor je vakantie gaan omhoog draaien is niet zo heel eenvoudig hoor. Je hebt in ieder geval een brug nodig voor de handigheid.

Die van mij stond maximaal omlaag en ging ook maximaal bepakt op vakantie. Geen centje pijn.....

Miez1

Forumguru
@Wesley, yep uit Lelystad, AST heeft de set geleverd, Holsch heeft hem gemonteerd.

Ik weet overigens niet of je wielen uitgelijnd moeten worden wanneer je de hoogte aanpast ?

Immer gute fahrt !

Miez

s-line

Forumguru
Ik heb mijn voor de winter 1,5 omhoog gedraaid,is voor zo gebeurd alleen achter iets lastiger maar doe ik meestal met de winter/zomer wissel.
Officieel zou je hem wel moeten uitlijnen,maar bij mij slijten ze nog mooi af.
Ik ben afgelopen zomer ook naar Venetië gereden max. omlaag en volle bepakking en 5 personen, geen centje pijn!!!:smiley29:

WesleyJD

Banned
Ik wil de wagen in beginsel gewoon in een stand die lager is als nu en voldoende voor het hutje is met 2 jongens achterin (beide nu nog onder de 2 jaar). Zal ook een kwestie van proberen worden.

Ben echt benieuwd naar de RS uitlaat prijs. Aan de hand daarvan zal ik kijken waar ik voldoening uit haal en mogelijk aan beide dingen wel.

Het is mijn prive wagen dus wil geen half werk.

s-line

Forumguru
Half werk hou ik ook zeker niet van! Mijne is ook privé en als er wat aan gebeurd gebeurd het ook goed! Daarom twijfel ik om hem nog weg tebrengen voor onderhoud of om het zelf te gaan doen.
greetz.

CDK

Forumguru
dat is very cheap S-line! goeie deal gemaakt dus! maar dat was misschien al enige tijd geleden..., recentelijk zijn de prijzen verhoogd bij KW helaas, had jij nu ook de Streetcomfort?

greetz Corné

WesleyJD

Banned
Dat is inderdaad een nice price. Onderhoud heb je wel een goed punt. Het zijn eigelijk belachelijke prijzen voor dat beetje onderhoud. Beetje olie, filters enzo kan men zelf behoorlijk op besparen. Mijn vorige autos heb ik ook altijd zelf gedaan met behulp van mijn zwager die vroeger monteur was.

Vroeger heb ik stage gelopen bij diverse bedrijven, en ja.. De stageloper van 13 a 14 jaar deed het onderhoud. Ik dus ;p kan je het beter zelf doen haha.

Ik hoop vandaag een prijsje te krijgen voor de uitlaat. Het kw setje word 1500 voor gerekend, weet trouwens niet of dat incl montage is.

Verder heb ik me eigen dealer behoorlijk hoog zitten en de verkoper waar ik zaken mee doe ik een prima gozer die weet wat voor zeikerd ik ben.

Miez1

Forumguru
Ik was hetzelfde kwijt inclusief montage. Volgens mij was de KW set los 999 Euro's. Als je over Holsch praat dan deel ik je ervaring, Sander is mijn contactpersoon, uiterst kundig en communicatief vaardig :xyxthumbs:

s-line

Forumguru
dat is very cheap S-line! goeie deal gemaakt dus! maar dat was misschien al enige tijd geleden..., recentelijk zijn de prijzen verhoogd bij KW helaas, had jij nu ook de Streetcomfort?

greetz Corné

Nee variant 1, en ik koop het via mijn werk krijg ik 20procent korting, en montage doe ik lekker zelf!
Het klopt dat het duurder is geworden want ik kocht in 2007 een variant 1 in rvs. In 2011voor dit geld en een basic/gegalvaniseerd!
maar daar merk je verder niets van. Het is zelfs zo dat de rvs al een keer muurvast heeft gezeten en dat ik de stelring moest doorslijpen en vernieuwen. Bij de basic loopt het allemaal nog steeds soepel.

s-line

Forumguru
Dat is inderdaad een nice price. Onderhoud heb je wel een goed punt. Het zijn eigelijk belachelijke prijzen voor dat beetje onderhoud. Beetje olie, filters enzo kan men zelf behoorlijk op besparen. Mijn vorige autos heb ik ook altijd zelf gedaan met behulp van mijn zwager die vroeger monteur was.

Vroeger heb ik stage gelopen bij diverse bedrijven, en ja.. De stageloper van 13 a 14 jaar deed het onderhoud. Ik dus ;p kan je het beter zelf doen haha.

Ik hoop vandaag een prijsje te krijgen voor de uitlaat. Het kw setje word 1500 voor gerekend, weet trouwens niet of dat incl montage is.

Verder heb ik me eigen dealer behoorlijk hoog zitten en de verkoper waar ik zaken mee doe ik een prima gozer die weet wat voor zeikerd ik ben.

Waarom zet je het er dan niet op met je zwager samen,scheelt je een hoop geld en is nog leuk werk ook!:xyxthumbs:

CDK

Forumguru
@ S-line, ahaa ja dan kom je idd een stuk voordeliger uit, met mijn 4x4 schijnt het wat lastiger te zijn om het eronder te zetten, waarom weet ik niet overigens....
heb wel begrepen dat KW tegenwoordig standaard RVS heeft, weet jij of mijn info juist is??

greetz Corné

WesleyJD

Banned
Haha.. Heb met andere klussen wat mindere ervaringen met hem. Hij is al enige tijd vliegtuigmonteur en heb het idee dat die het auto gedeelte wat kwijtraaakt. Kreeg mailtje van Dealer.. 1599,-

Bovenaan Onderaan