Weet wat het is,de mensen die een beetje uit auto scene komen die snappen het wel van porsche/bentley/lamborgini etc. velg.
Die zet je eronder als je dit mooi vind en daar zet je GEEN skoda logo op dat is echt een NO GO.
Maar de mensen die dit doen zijn echt liefhebbers van de auto scene en volgens mij is corne dat ook anders koop je geen V6 l&k,maar een 1.6 greenline en zet je daar een setje velgen op van de bandenboer om de hoek en daar plak je een skoda logo op.
Dus als je een beetje rond kijkt op internet en diverse forums bekijkt en foto,s van wat auto,s op evenementen.Zal je zien dat dit een heel normaal verschijnsel is in de autoscene om bijv. op porsche,s rond te rijden en ook met de logo,s van het merk waar ze dan ook van zijn.
Alleen bij ons op het skoda forum zit over het algemeen ander volk die niet te graag wil opvallen, en ook nog niet zo bekend is met dit verschijnsel. Dit komt waarschijnlijk ook omdat de meeste hier ook wat ouder zijn,en niet in opvallen. Maar als ik naar mijn eigen auto kijk en zie hoeveel positieve reacties ik krijg van jong en oud, in de trant van ik wist niet dat een skoda er zo stoer uit kon zien, zegt dat wel genoeg denk!:worshippy: