Nieuwe velgen voor SII L&K

CDK

Forumguru
thanx guys voor de positieve reacties, achter staat hij max omlaag ivm 4x4 anders zou je met drempels in de problemen kunnen komen dus ga ik liever voor safe, voor zou ik nog een cm of 4 kunnen zakken, maar het moet zich nog zetten dus het zou misschien nog een cm uit zichzelf kunnen zakken...
ben er DIK tevreden mee, het is een wereld van verschil in positief opzicht ten opzichte van het standaard sportonderstel!! ik heb zeker GEEN comfort ingeleverd, dus JULLIE HADDEN GELIJK! :) maar daar vertrouwde ik ook op, want was in 1e instantie geen voorstander van verlagen ;) THANX!!

greetz Corné

ImageUploadedByTapatalk1363454108.900712.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363454120.823091.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363454132.087648.jpg

WesleyJD

Banned
Hey Corne.

Is die echt lager dan dat die bij het sportonderstel was? Ik heb ook een sportonderstel icm 18" maar de ruimte lijkt bij mij kleiner tussen band en wielkast. Of vertekend de foto?

Veel plezier ervan.

CDK

Forumguru
@ Wesley, ja hij is 3cm lager als het standaard sportonderstel en dus 4.5cm lager als het normale onderstel, maar ik heb een 4x4 en die schijnt (heb ik me laten influisteren) iets hoger te staan als een 2 wiel aandrijver, maar met uitstappen merk is zelfs al dat'ie lager is ;)

greetz Corné

Noord26

Forumguru
Ik moet bekennen hoe meer foto's en hoe vaker ik er naar kijk, hoe mooier ik hem vind worden.. :)

Denk dat foto's met een (binnenkort) zomerzonnetje ook veel gaat doen met de zwarte kleur en het chroom!

CDK

Forumguru
@ Noord26, da's mooi meegenomen dan! :) smaken verschillen van mens tot mens en dat is maar goed ook, anders zou het erg saai worden op 's lands heren wegen, toch? maar soms moet je idd ergens aan wennen, dat heb ik ook wel eens hoor ;) in het zonnetje zou het nog mooier staan en dan zal de kleur je ook verbazen, want dat is Magnetic Brown en geen zwart :)

greetz Sjonnie uhhh Corné ;)

WesleyJD

Banned
Maar dan moet die nog gespoten worden... Zag hem daar inderdaad staan voor 170. Bij de dealer kwam het op €550!

Pendragon

Donateur
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel heel mooi vind. Even aan de vrouw laten zien, die vind de velgen niet mooi....opmerking van haar: vind het veel te veel BMW zo :) Ik zou hem zelf misschien ietsje minder verlagen en 18" nemen ipv 19". Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat je gee comfort inleverd als je van (zoals in mijn geval) 16" naar 19" gaat. Ik heb 18" gehad en dat vond ik nog net gaan. Natuurlijk is het sportiever, maar ook minder band, dus meer gehobbel. Maar verder, goed gedaan, complimenten!

CDK

Forumguru
Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat je gee comfort inleverd als je van (zoals in mijn geval) 16" naar 19" gaat. Ik heb 18" gehad en dat vond ik nog net gaan.

Kom naar de meeting en rij een stukje mee zou ik zeggen om te voelen hoe het rijd! Mijn S2 stond standaard al op 18" (ivm L&K pakket) dus voor mij is het anders als voor jou, 16" of 19" is wel een aardig verschil. Persoonlijk vind ik het nu lekkerder rijden en vooral ook veel strakker sturen nu die KW set er ook onder zit.

greetz Corné

Pendragon

Donateur
@Corne, helaas ben ik er niet. Ik ben die week op vakantie en daardoor heb ik mezelf 2 andere leuke dingen door de neus geboord. 1) Skoda meeting op 27 april en 3 mei een heerlijk concert van mijn favoriete band (Pendragon). Maar ik moet niet zeuren, vakantie is heerlijk :) Bedankt voor het aanbod! Had het graag gedaan! Ik ga denk ik toch voor de 18" met Eibach verlaging. Dit had ik ook onder mijn lease Superb. Nu heb ik een prive gekochte Superb. En ja, overtuig dan maar eens iemand dat je daar andere velgen onder wilt. 'Deze zijn toch ook prima' je kent het wel. Ik ben zeker ook benieuwd hoe hij eruit ziet in de zon.

Fabia

† In Memoriam
Ga je niet naar Pendragon? Ik dacht je nooit een Pendragon concert wilde missen. De plannen zijn dus gewijzigd?

Pendragon

Donateur
Helaas Rudy. We zijn 12,5 jaar getrouwd en gaan met z'n viertjes een week op vakantie. Ik weet, moeilijke keuze. Als het nu op zaterdag 4 mei was geweest was ik alsnog gegaan, maar 3 mei gaat helaas niet lukken.

CDK

Forumguru
@ Pendeagon, ja dat wordt nog een hele klus om de vrouw des huizes te overtuigen ;) in mijn geval viel het gelukkig wel mee :)
met Eibach heb ik geen ervaring, maar het staat goed bekend, de KW streetcomfort van mij is iig zeer comfortabel, maar dat zegt de naam ook al een beetje ;) het comfort staat bij mij op medium ingesteld, kan dus nog stuggere en nog zachtere demping als ik dat zou willen, maar het is voor mij prima zo!
fijne vakantie alvast!

greetz Corné

eddiea

Forumguru
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel heel mooi vind. Even aan de vrouw laten zien, die vind de velgen niet mooi....opmerking van haar: vind het veel te veel BMW zo :) Ik zou hem zelf misschien ietsje minder verlagen en 18" nemen ipv 19". Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat je gee comfort inleverd als je van (zoals in mijn geval) 16" naar 19" gaat. Ik heb 18" gehad en dat vond ik nog net gaan. Natuurlijk is het sportiever, maar ook minder band, dus meer gehobbel. Maar verder, goed gedaan, complimenten!
De stap van 16 naar 19 inch is vergelijkbaar met de stap van een KW onderstel naar Eibach veren. Een KW onderstel is comfortabeler dan Eibach veren.

s-line

Forumguru
@ Wesley. Ja maar zelf laten spuiten kom je nog steeds niet aan de 550 euro!
Kw is echt nog wel comfortabel hoor alleen niemand gelooft het,maar je moet natuurlijk wel je snelheid aanpassen bij bepaalde situaties en daar heeft bijna niemand zin in want we hebben natuurlijk allemaal haast tegenwoordig!:crazy:

Bovenaan Onderaan