Het misstaat helemaal niet. Alleen ogen de remschijven dan weer zo iel, in verhouding tot de velgen. Een echte Porsche heeft er dan ook wat grotere en geperforeerde schijven achter zitten, waardoor het wel in balans blijft.
Ik vind persoonlijk dat je niet groter als 18 inch moet gaan, als je hem niet verlaagd.
Maar dat is puur mijn gevoel. En dan hoeft het echt niet extreem laag zoals ik of eddiea en miez1,maar een stukje is echt veel beter en komen de wielen veel meer tot hun recht!
Een schroefset icm die wsp turbo's gaat niet hoor Corne. Dan kom je echt in de knoop met de ET waarde als je geen verdere aanpassingen doet. Dan moet je echt proberen een ET waarde van 40 of hoger te vinden.
Persoonlijk vind ik 19" icm standaard onderstel nog te doen.
Gr
Zover als ik weet rijd de Belg ook op variant 1 hoor, tenminste toen ik hem op MIVW sprak!
Ik rij ook op KW var 1, het kost geld maar is in jouw geval ook praktisch omdat je zover kan zakken dat het esthetisch klopt en het nooit een stuiterbak wordt. Loopt het toch aan (wat ik mij niet kan voorstellen met de juiste keuze voor advies en montage), dan zet je 'm iets hoger.
Nu loop je het risico dat wanneer je de wielen monteert, het esthetisch niet mooi in balans vindt en dan de boel weer los moet gooien voor een ander onderstel, dat is 'waste of money'. Ik zou sturen op een mooie deal met de velgenboer, het is crisis, die wil gerust wel wat met de prijs doen.
Alles gute !
Miez
Zonde