Nieuwe velgen voor SII L&K

eddiea

Forumguru
Adapters van 15mm is geen probleem. De firma is J&R cardesign Tinstraat 20G in Ridderkerk. Ga je morgen? Kom ik anders ff kijken;)

CDK

Forumguru
Adapters van 15mm is geen probleem. De firma is J&R cardesign Tinstraat 20G in Ridderkerk. Ga je morgen? Kom ik anders ff kijken;)

op bladzijde 78 staan ze idd ook 8.5J 19'' 5x130 :)
hoe laat gaan ze daar open in R'kerk op zaterdag?
ik heb eigenlijk een weekendje Antwerpen :(
maar 'k ga ff met m'n wederhelft overleggen of 's morgens een beetje op tijd een mogelijkheid is ;)
bedankt voor je meedenken en zoeken!! toppie!!

greetz Corné

CDK

Forumguru
ok super dankjewel! ik zal er zijn :)
jij suc6 met je nog een xtje omdraaien ;)
en thanx voor de moeite!
fijn weekend!

greetz Corné

s-line

Forumguru
Hey,op de site van wsp staat dat er 8,5j et 51 is dus inderdaad een spacer van 15mm en kom je op et36 en dat moet net lukken.
Maar wordt wel op het randje, en dan toch maar wel 225 doen dat is iets meer getrokken en loopt dan misschien minder snel aan,
ben wel benieuwd.
Heel misschien kan je ook het hart van de velg nog iets af laten draaien,een paar millimeter en dan kom je toch beter in de buurt van de et 40!

CDK

Forumguru
Hey,op de site van wsp staat dat er 8,5j et 51 is dus inderdaad een spacer van 15mm en kom je op et36 en dat moet net lukken.
Maar wordt wel op het randje, en dan toch maar wel 225 doen dat is iets meer getrokken en loopt dan misschien minder snel aan,
ben wel benieuwd.
Heel misschien kan je ook het hart van de velg nog iets af laten draaien,een paar millimeter en dan kom je toch beter in de buurt van de et 40!

thanks s-line, morgenochtend ga ik naar een adresje in Ridderkerk en die zeggen ook dat het gaat passen, dus je gaat het zeker nog van me horen en misschien wel zien op de meeting?
fijn weekend iig!!
gr. Corné

andrehj

Forumguru

225 breed op een 8.5J velg?? Zou je dat nou wel doen? Een normale velgbreedte voor een 225 band is 7 of 7.5 J. Jij wilt nog een inch breder, en dat ook nog bij zo'n laag-profiel band. Volgens mij staat je wang dan onderhand onder 45°....:crazy:

eddiea

Forumguru
Met 19 inch valt het best mee hoor. Een 225 gaat prima. Ik heb een 225 op 20 inch 8,5J en ook die staat niet op 45 graden.

CDK

Forumguru
225 breed op een 8.5J velg?? Zou je dat nou wel doen? Een normale velgbreedte voor een 225 band is 7 of 7.5 J. Jij wilt nog een inch breder, en dat ook nog bij zo'n laag-profiel band. Volgens mij staat je wang dan onderhand onder 45°....:crazy:

@Andrehj, morgen ga ik verder in het eggie kijken en misschien passen, het zou wel moeten passen, maar de band zal enigzins getrokken staan...., als 235 ook past is dat ook prima, achter misschien 245 ;)

Noord26

Forumguru
Skoda monteert zelf op hun 18" velgen 225/40R18 bandjes. Die zijn 7,5J breed. Dan zou 235/245 op 8,5J prima moeten passen?

CDK

Forumguru
denk ik ook Noord, maar 't moet ook niet gaan aanlooen in de wielkasten natuurlijk bij 19'' maar 'k hoop jullie morgen meer te kunnen vertellen

CDK

Forumguru
ik zal het meenemen in mijn overweging Michiel, 't blijft natuurlijk meer een limo als een sportwagen qua uiterlijk....

Bovenaan Onderaan