http://v.calameo.com/2.0/cviewer.swf?bkcode=00034524815aab58ebfc0&langid=en
Blz 81........
Dat van die adapters vraag ik zo ff na voor je...
Blz 81........
Dat van die adapters vraag ik zo ff na voor je...
Adapters van 15mm is geen probleem. De firma is J&R cardesign Tinstraat 20G in Ridderkerk. Ga je morgen? Kom ik anders ff kijken
Hey,op de site van wsp staat dat er 8,5j et 51 is dus inderdaad een spacer van 15mm en kom je op et36 en dat moet net lukken.
Maar wordt wel op het randje, en dan toch maar wel 225 doen dat is iets meer getrokken en loopt dan misschien minder snel aan,
ben wel benieuwd.
Heel misschien kan je ook het hart van de velg nog iets af laten draaien,een paar millimeter en dan kom je toch beter in de buurt van de et 40!
Hey,op de site van wsp staat dat er 8,5j et 51 is dus inderdaad een spacer van 15mm en kom je op et36 en dat moet net lukken.
Maar wordt wel op het randje, en dan toch maar wel 225 doen dat is iets meer getrokken en loopt dan misschien minder snel aan,
225 breed op een 8.5J velg?? Zou je dat nou wel doen? Een normale velgbreedte voor een 225 band is 7 of 7.5 J. Jij wilt nog een inch breder, en dat ook nog bij zo'n laag-profiel band. Volgens mij staat je wang dan onderhand onder 45°....:crazy:
Dan zou ik persoonlijk ook niet voor de porsche's gaan.