dankjewel Menno! dan gaat dat wel goedkomen denk ik, maar dat zijn dan ook een soort spoorverbreders of niet?
Klopt
dankjewel Menno! dan gaat dat wel goedkomen denk ik, maar dat zijn dan ook een soort spoorverbreders of niet?
Volgens mij is de minimale dikte van een adapter 15mm toch? Dan gaat gaat het toch niet passen met een ET50? Of je moet 18" nemen maar ik neem aan dat je voorkeur bij 19 ligt.......
Naafgat maakt niet uit, daar heb je centreerringen voor.
hij kan ze wel leveren.Het is 5x112 naar 5x130 en die staan er niet tussen.
daar ga ik morgen direct naar kijken als ik uitgeslapen ben!!Als je poetsen niet erg vind en alleen zomers rijd.
Hoogglans verdichten! Kan bij http://www.pucpolish.be/ of bij Stroeve
hoi Miez, traktor effect.... ja.... als je het zo bekijkt....., check ff mijn foto's als je wil, die zwarte SII was mijn vorige auto, is dat wat jij bedoeld met traktor effect? ik vond het nog wel kunnen eigenlijk......
Ik persoonlijk vind voor een superb een velg die niet te open is met "lange" spaken het mooist.
En een Audi "OEM" wiel staat bijna altijd mooi en sjiek, in tegen stelling tot tuner velgen dat ziet er vaak net niet uit.
Het nieuwe a8/a7 wiel zou denk ik ook heel mooi staan op jou superb!
Maar kijk eens op de site van Wheelpoint daar hebben ze mooie replica's en een goede kwalitijd.
Succes met de zoektocht, blijft toch heel persoonlijk.
Als je poetsen niet erg vind en alleen zomers rijd.
Hoogglans verdichten! Kan bij http://www.pucpolish.be/ of bij Stroeve
Deze heb ik op mijn vorige wagen gehad
r32, te vinden in juiste ET
Is redelijk sportief uiterlijk
de rs6 wieltjes, makkelijk in onderhoud
de bbs a6 , welke ik de mooise vond. Heb ze net verkocht, anders kwamen ze mss toch onder mijne te liggen en dan waren we weer vertrokken ..
Deze ogen sportief & toch stijlvol in mijn ogen
Zo zie je ze ook eens onder een combi, wat een makkelijk zicht geeft.
Good luck met keuzes te maken
Sorry,maar dit is precies wat ik bedoelde met tunerwielenBekijk bijlage 23631
@ Miez1 sorry maar dit was mijn vorige, foto stond er idd niet op....