Tja, als iedereen alleen naar het geld zou kijken, zou het een stuk saaier zijn op de weg (en op dit forum). En laten we wel zijn, een Passat 1.6 TDI comfortline met een paar optie's is al meer dan een mens nodig heeft en nog weer een stuk goedkoper dan de dikke Passat die ik op het oog heb.
Niet dat het geld nu van m'n rug af rolt of dat ik anders niet weet wat ik anders met mijn geld moet doen (lijst krijg ik nooit van mijn levensdagen afgewerkt, hoe hard ik me ook de pleuris werk) , maar dromen zijn er ook om te verwezenlijken. Als het dan om om auto's gaat, is dat voor sommigen een supersportieve auto voor erbij, er zjn erbij die ik-weet-niet-wat-doen met/aan hun auto en voor mij is dat een Volvo V70.
Dat klopt maar ten dele. De V70 is onlangs nog van een nagelnieuwe motor en 8-trapsautomaat voorzien. Ook het infotainmentgebeuren is deze zomer geheel vernieuwd, compleet met internetnavigatie en het dashboard met meerdere layouts, zoals ook in de V40 zit (imho trouwens een compleet overbodige feature).Zeker een mooie auto de V70 maar betreffende techniek loopt deze al een antal jaren mee en stap je in de Passat natuurlijk in een model dat met alle voorzieningen weer up to date is.
I kno.@jalex_h : let wel, volgend jaar heb je weer een oude auto. Ik heb het nieuwe platform van de V70 / S80 opvolger al gezien
Gereden niet, gerekend wel. Bij beiden moet ik te veel concessies doen en ben dan evengoed nog duurder uit. Er zit een bodem in de putEn ipv een V70 kun je ook een BMW 5-serie kopen. Rijdt fantastisch. Heb je daar al in gereden? Of een Audi A6?
I kno.
Maar 1: Er zijn een aantal merken die niet verouderen, en Volvo is er één van.
Maar 2: ik heb er ook al schetsen van gezien en vind het vooralsnog maar mhaw mhaw. Zo te zien wordt dit ook weer een Volvo die niet is wat'ie uittstraalt, zie de V40 en de V/S60 van voor de facelift.
Zeker. Ik heb vorige week nog een compleet bed van 90*200 inclusief lattenbodem vervoerd. Gewoon in m'n o2.Sjoelbak moet dan in een Octavia toch ook wel lukken
We zien de foto's wel verschijnen