</font><blockquote><font class="small">Citaat: superrrrrrb</font><hr />
volgens mij kun je daar zeer eenvoudig het deurrubber verwijderen en het zijpaneel van het dashboard.
dan ben je al tot boven aan de raamstijl.
als je nu de zonneklep losschroeft en de binneverlichting verwijderd,kun je met een stukje ijzerdraad zelfs tot het midden van je auto komen.
geschatte tijd 10 min
bij de zekering kast kun je alle voedingen weghalen 15 min
een draad naar de radio voor de mute incl isostekker monteren 10 min
radio aan de stekker drukken 2 min en terugplaatsen 2 min
samen dus ongeveer een half uur
kun je de rest van de 2 uur besteden aan het plaatsen van je parrot bedienings unit /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif
volgens mij kun in die tijd de unit zelfs in een caravan achter de auto plaatsen /forum/images/graemlins/koffie.gif /forum/images/graemlins/uitlachen.gif
sorry ben een beetje melig maar het kan echt
ik bedoel het is jaren mijn werk geweest installaties in autos te bouwen.
de dealer heeft een tijd x en dat is het de rest van de tijd is buiten het boekje en daar staat in mijn beleving geen 2,5 uur voor een parrot
oh nog vergeten tijdens het trekken van de mute kabel tegelijk de event.gps antenne mee trekken als de parrot dit heeft ik jouw type niet.kan dan recht boven op het dashboard kaste geplaatst worden
[/ QUOTE ]
Als het je werk is geweest, zal het je inderdaad wel lukken in een half uur, maar ik ben niet zo heel erg handig met zoiets /forum/images/graemlins/smile.gif Maar dan nog...in een uur tot anderhalf uur moet het toch lukken.
Ik heb ook eens naar deze review gekeken:
http://www.pocketinfo.nl/artikel/3072
Daar waren ze ook in een half uur klaar!
Ik heb in mijn huidige auto het microfoontje bij de binnenverlichting zitten, maar dat is ook heel kunstig weggewerkt. Makkelijker is het om het microfoontje op de A-stijl te bevestigen zoals in bovenstaande review, maar ik weet niet welke plek het beste is voor optimale werking.
De dealer begreep volgens mij ook niet helemaal wat ik bedoelde. Ik heb de naam Parrot niet genoemd maar gewoon gezegd dat het een BT carkit is.
Ik bestel dat ding gewoon en leg hem bij hen op de toonbank en dan zien ze vanzelf wel dat de inbouw van de carkit én de radio binnen het budget van 200 euro vallen /forum/images/graemlins/smile.gif
Zo niet, dan doe ik het wel zelf met jouw instructies...
Bedankt voor de info /forum/images/graemlins/smile.gif