Nurburgring editie 2017 - 3 Juni 2017 - Inschrijvingen

Tuner111

Forumguru
Tja, de weersvoorspellingen zien er echt slecht uit... Misschien toch verplaatsen???

als ik ga kijken op site's van Duitsland zelf spreken ze meer over 50% kans maar overdag.

http://www.wetteronline.de/?gid=10506&lat=50.3333&locationname=Nürburgring&lon=6.95&pcid=pc_city_weather&pid=p_city_weather&prefpar=precipitation&sid=MediumTerm

http://www.wetter.com/wetter_aktuell/wettervorhersage/in-2-tagen/deutschland/nuerburg/DE0007130.html

heb ook al eens gaan horen wat de mensen die daar wonen zeggen.. "het weer aan de ring kan je niet voorspellen" zeggen ze me daar :)

ik laat het gewoon doorgaan... ;)

Caby

Forumguru
Ik denk dat de vag groep bang heeft om intern teveel klanten te verliezen aan skoda.

Dat is ook zo.

Ivm het weer.. mijn wagen staat momenteel op semi slicks dus ik ga het waarschijnlijk niet wagen om op de ring te rijden, jammer genoeg. Het is voor mij de hoofreden om af te zakken naar de ring, om er op te kunnen rijden. Van mijn +2 heb ik nog geen definitief antwoord. Kan zijn dat ze afzeggen.
Maar ik ga wel mee gaan als het doorgaat.
Ik gebruik die - weather pro - app ook en die is 9 op de 10 er zo goed als pal op. Natuurlijk heeft de nurburgring een zeer speciaal klimaat door het eifelgebied. Het kan er heel snel keren. Maar dan nog, als het geregent heeft zijn er veel plekken op de ring die nat zijn en dat risico vind ik iets te groot. Je kan het kalm aandoen maar ik ken mezelf, dat duurt 2 bochten. Voor €30 wil ik toch iet meer uit mijn ronde halen dan een cruise door het park :-)

Met een natte baan ga ik er ook niet op . Wat wel is met een natte baan , iets meer spektakel , als in glijen de grind bak in. ...
Mijn app (weeronline) zegt 20 graden en kans op een spatje ..
Laten we morgen middag nog een x kijken toch .
Tja als het echt nog slechter wordt dan kunnen we altijd nog afhaken.
Hoop trouwens wel dat de faab gefixt wordt morgen vroeg , ff duimen dat ie de rit naar Rijnwoud haald

philippe bakker

Forumguru
Dat is ook zo.

Ivm het weer.. mijn wagen staat momenteel op semi slicks dus ik ga het waarschijnlijk niet wagen om op de ring te rijden, jammer genoeg. Het is voor mij de hoofreden om af te zakken naar de ring, om er op te kunnen rijden. Van mijn +2 heb ik nog geen definitief antwoord. Kan zijn dat ze afzeggen.
Maar ik ga wel mee gaan als het doorgaat.
Ik gebruik die - weather pro - app ook en die is 9 op de 10 er zo goed als pal op. Natuurlijk heeft de nurburgring een zeer speciaal klimaat door het eifelgebied. Het kan er heel snel keren. Maar dan nog, als het geregent heeft zijn er veel plekken op de ring die nat zijn en dat risico vind ik iets te groot. Je kan het kalm aandoen maar ik ken mezelf, dat duurt 2 bochten. Voor €30 wil ik toch iet meer uit mijn ronde halen dan een cruise door het park :-)
Der zijn genoeg filmpkes die je voordoen hoe je met een voorwiel bij nat weer de ring rijdt se :)

Caby

Forumguru
Der zijn genoeg filmpkes die je voordoen hoe je met een voorwiel bij nat weer de ring rijdt se :)

Ik denk nu wel niet dat die met een set compound-60 banden rijden in de regen. Op nat wegdek krijg ik geen temperatuur in die banden. Op droog wegdek heb ik al wat tijd nodig om ze volledig te doen plakken. En opnieuw, als je dat niet gewoon bent, zeker niet met semi's dan vind ik het een te groot risico.

Bovenaan Onderaan