Nurburgring editie 2017 - 3 Juni 2017 - Inschrijvingen

Caby

Forumguru
Ik meld even dat 1 van de 2 personen die met me meegingen heeft afgezegd. Miss dat dat van belang is voor de lunch :)

Helaas is de volvo van me maat ook een beetje stuk ..
Zijn uitlaat is echt 5cm korter en dus tegen de bumper aan gebogen .. advies Volvo geen lange stukken rijden
Helaas zijn wij er niet bij . We gaan dan nog wel een andere keer , laat het nog wel weten dan wanneer .
Veel plezier morgen

Tuner111

Forumguru
Beste mensen,

En dan nu het weer :D
18871625_10213012198129965_2110947226_n.png

zoals jullie kunnen zien is het weer als we er zijn toch goed en is de kans op regen klein :)

Even nog de planning doornemen:
9u: We verzamelen allemaal aan de Michael Schumacher Kartbahn op dit adres: Michael-Schumacher-Str. 5 D-50170 Kerpen - Sindorf, Duitsland

10u(ongeveer): Vertrek Naar de ring via deze route: https://goo.gl/94YWqE deze kan je via google maps volgen.

12u: Aankomst aan de ring. gevolgd door iets te gaan eten bij 27 Ventisette (Deze passeren we onderweg)

13u: Bezoek bij boosted boris aka Misha Charoudin. Adres: Hauptstrasse 25, Nürburg 53520

14u: Rit op de ring met @Caby. Personen die graag meerijden (max 2) delen mee de kosten te dragen van de ronde. ook kan je dan hem volgen.

14u30 tot ... Gezellig kijken naar hoe mensen op de ring rijden of zelf nog een paar laps doen :D

ik hoop hiermee een leuke dag te maken voor jullie met veel auto pret.

"Wel wil ik benadrukken "Samen uit is samen thuis" ik zou het dan ook graag veilig houden en tof voor iedereen. Weet ook dat er naast de wegen aan de ring de polizei er ook staat om je nummerplaat te fotograferen.

Mensen die graag direct doorgaan naar de ring mogen dit zeker ! :) al is een babbelke slagen met misha wel eens leuk :)

ook kunnen we dit omdraaien, om na het eten direct de ring te doen en erna een bezoek te brengen bij hem. dit bespreken we morgen samen.

@internetboarder jammer dat je niet mee kan komen man :( maar we gaan zeker nog eens hé !

ikzelf heb ook drank mee (cola, zero, fanta, water, sprite). deze kan je voor 1 euro bij me bekomen.

wie gaat er mee:

1. @Tuner111 + Vrienden
  2. @Caby + vreemdganger(s)
  3. @koreaan + bijrijder
  4. @sitechris
  5. @bjorn_van_velthoven_ + bijrijder
  6. @Luuk Thijssen
  7. @Badsloefke + vrouw & kinderen
  8. @Witte76
  9. + Facebook mensen
Ik wens iedereen een goede nachtrust en tot morgen in kerpen !

Mensen die toch graag nog mee willen komen morgen mogen me zeker nog iets laten weten !

• Leuk
Waarderingen: Caby
Je hebt toch ook nog een blauwe skoda, tenminste dat zie ik in je onderschrift.
Is dat geen optie voor morgen?
Een witte ook nog ja .. hihi .
Jolanda zei al , anders ga je met de mijne ... Das geen optie , rijd best hoor , maar wil wel knallen . Heel de week in Vlissingen gezeten dus de Citigo heeft haar kilometers wel gehad .

Bovenaan Onderaan