Beste mensen,
En dan nu het weer
zoals jullie kunnen zien is het weer als we er zijn toch goed en is de kans op regen klein
Even nog de planning doornemen:
9u: We verzamelen allemaal aan de Michael Schumacher Kartbahn op dit adres: Michael-Schumacher-Str. 5 D-50170 Kerpen - Sindorf, Duitsland
10u(ongeveer): Vertrek Naar de ring via deze route:
https://goo.gl/94YWqE deze kan je via google maps volgen.
12u: Aankomst aan de ring. gevolgd door iets te gaan eten bij
27 Ventisette (Deze passeren we onderweg)
13u: Bezoek bij boosted boris aka Misha Charoudin. Adres: Hauptstrasse 25, Nürburg 53520
14u: Rit op de ring met
@Caby. Personen die graag meerijden (max 2) delen mee de kosten te dragen van de ronde. ook kan je dan hem volgen.
14u30 tot ... Gezellig kijken naar hoe mensen op de ring rijden of zelf nog een paar laps doen
ik hoop hiermee een leuke dag te maken voor jullie met veel auto pret.
"Wel wil ik benadrukken
"Samen uit is samen thuis" ik zou het dan ook graag veilig houden en tof voor iedereen. Weet ook dat er naast de wegen aan de ring de polizei er ook staat om je nummerplaat te fotograferen.
Mensen die graag direct doorgaan naar de ring mogen dit zeker !
al is een babbelke slagen met misha wel eens leuk
ook kunnen we dit omdraaien, om na het eten direct de ring te doen en erna een bezoek te brengen bij hem. dit bespreken we morgen samen.
@internetboarder jammer dat je niet mee kan komen man
maar we gaan zeker nog eens hé !
ikzelf heb ook drank mee (cola, zero, fanta, water, sprite). deze kan je voor 1 euro bij me bekomen.
wie gaat er mee:
- @Tuner111 + Vrienden
- @Caby + vreemdganger(s)
- @koreaan + bijrijder
- @sitechris
- @bjorn_van_velthoven_ + bijrijder
- @Luuk Thijssen
- @Badsloefke + vrouw & kinderen
- @Witte76
- + Facebook mensen
Ik wens iedereen een goede nachtrust en tot morgen in kerpen !
Mensen die toch graag nog mee willen komen morgen mogen me zeker nog iets laten weten !