Nurburgring editie 2017 - 3 Juni 2017 - Inschrijvingen

Caby

Forumguru
Ik ben net thuis gearriveerd. Ik kan alleen maar zeggen dat het een absolute topdag was. Het eten, het weer (geen spatje regen), en vooral de groep mensen. Ik heb er heel hard van genoten. Proficiat aan allen die hun eerste lap hebben gedaan! Die ring-fotos zullen binnekort wel online staan, als ze al niet online staan. Ik heb zelf ook wat kiekjes genomen maar dat is voor later.
Dank ook aan Bram voor de organisatie alweer :cheer:

Laatst bewerkt:
Terug thuis na een topdag ! Eerste maal op de ring maar zal zeker men laatste niet zijn, zalig gewoon de kik. Allen die er bij waren bedankt was echt een leuk gezelschap waar iedereen rekening met elkaar hield. De Fabia hield goed stand tegen al het RS-geweld maar dat is mede te danken aan iedereen.
Dank @ Bram voor de organisatie, volgend jaar ben ik er zeker weer bij (hoplijk met iets meer ring ervaring en nodig aanpassingen aan de auto :yeehaa:)

Caby

Forumguru
Foto%203-06-17%2011%2004%2001.jpg

Foto%203-06-17%2011%2004%2017.jpg

Foto%203-06-17%2014%2007%2004.jpg

Tuner111

Forumguru
Hey allemaal,

Allereerst wil ik graag iedereen bedanken die er was. alles is vlot verlopen en daar kan ik niet anders dan jullie ook voor dit te bedanken..

mijn eerste keer op de nordschleife zal ik nooit meer vergeten. ik was zowaar beetje van mezelf geschrokken hoe vlot ik over het parkoer ging. ik heb de smaak alvast goed te pakken :D

ik maak eens ik alles heb ook een kleine aftermovie ;)

Foto's & Video's komen later...

Ik hoop iedereen volgend jaar terug te zien voor een volgende editie. Ik kan al niet wachten :D

Bovenaan Onderaan