Nurburgring editie 2017 - 3 Juni 2017 - Inschrijvingen

Caby

Forumguru
Het gaat wel hoor maar telkens je dat geluid hoort hoop je dat het niet te veel kwaad kan. Ik dacht misschien voor trackdays gewoon die binnenste beschermkap weg te halen maar dan kan al het vuil, stof en stenen gewoon los rondvliegen. Ook niet ideaal..
Trager rijden dan maar? :pieker:

:maakmegek:

Tuner111

Forumguru
komt allemaal wel goed @Caby eens je de juiste setup hebt

Trouwens, wie vindt het ok als we eens gaan dag zeggen tegen boosted boris ? :D

• Leuk
Waarderingen: Caby

Caby

Forumguru
Trouwens, wie vindt het ok als we eens gaan dag zeggen tegen boosted boris ? :D

Fijn plan :)

Gisteren ook langs Apex gepasseerd en hem aangesproken :) Hij nam meteen zijn gsm erbij om te filmen toen we vertelde over het kots-incident. Normaal gezien, als hij het implementeert, staan we op een van zen volgende vlogs. (hij staat 3 a 4 dagen achter zeker?). Ge voelt wel dat hij het 'celebrity' statuut nog niet zo gewoon is (achter de camera). Dyana en Robert ook super sympathiek.

JockJam

Senior Member
Auto's vergelijken op de Autobahn vind ik altijd superleuk. My2Cents: maar niet als er weddenschappen voor moeten worden afgesloten omdat het ego in gedrang komt. Dat is imo vragen om ongelukken.

Hahaha nee hoor niks weddeschappen daarom. Gewoon lekker sturen op de Autobahn.

Ik het geval van de rit met die R8en hoorden we toen bij elkaar.

Tuner111

Forumguru
Fijn plan :)

Gisteren ook langs Apex gepasseerd en hem aangesproken :) Hij nam meteen zijn gsm erbij om te filmen toen we vertelde over het kots-incident. Normaal gezien, als hij het implementeert, staan we op een van zen volgende vlogs. (hij staat 3 a 4 dagen achter zeker?). Ge voelt wel dat hij het 'celebrity' statuut nog niet zo gewoon is (achter de camera). Dyana en Robert ook super sympathiek.

wel dan gaan we dat doen :D

• Leuk
Waarderingen: Caby

Witte76

Forumguru
Hey hey, ik heb mijn agenda nog eens dubbel gecheckt en kan ook mee. Als het nog niet te laat is voor mee te mogen natuurlijk:pieker:
Waarschijnlijk alleen, daar ben ik nog niet uit.
Kijk er in ieder geval enorm naar uit.
Moet wel nog nieuwe sloefen hebben vooraan. Na 22.000 km zijn de eerste set banden er al aan. Iemand suggesties?
Want die pirrelli's wat er origineel opliggen vind ik toch niet zo schitterend.
Ben aan't twijfelen tussen continental sportcontact6 of de michelin supersport of hankook ventus of dunlop sportmax...:sterretjes:

CDK

Forumguru
@Witte76 de supersports zijn top maar hebben een opvolger die volgens de onafhankelijke tests door autoliefhebbers nóg beter zou moeten zijn, namelijk de PS4S.

leon-cupra

Forumguru
Hey hey, ik heb mijn agenda nog eens dubbel gecheckt en kan ook mee. Als het nog niet te laat is voor mee te mogen natuurlijk:pieker:
Waarschijnlijk alleen, daar ben ik nog niet uit.
Kijk er in ieder geval enorm naar uit.
Moet wel nog nieuwe sloefen hebben vooraan. Na 22.000 km zijn de eerste set banden er al aan. Iemand suggesties?
Want die pirrelli's wat er origineel opliggen vind ik toch niet zo schitterend.
Ben aan't twijfelen tussen continental sportcontact6 of de michelin supersport of hankook ventus of dunlop sportmax...:sterretjes:
heb sinds week of 3 de nieuwe michelin PS4S. Niet twijfelden en voor de michelin gaan. Superband ( zeker tov de pirelli).Heb nog de sportcontact bekeken. Kost fractie minder, maar van de sportcontact hoor je af en toe mindere recensies, van de michelin band geen enkele. Dat heeft mij doen besluiten om toch voor de michelin ondanks de zeer hoge prijs. Heb nu veel minder wheelspin. is er wheelspin, vind de band veel sneller grip dan voorheen en in de bochten ..... Waaaawwww .... Wat een grip (zeker tov de pzeros)

Falcon

Donateur
Nu weet ik dat in NL de verzekeringsmaatschappijen de Nurburgring out-of-scope van de dekking hebben gebracht, is dit ook het geval in BE? Vroeg ik mij even af :)

Witte76

Forumguru
heb sinds week of 3 de nieuwe michelin PS4S. Niet twijfelden en voor de michelin gaan. Superband ( zeker tov de pirelli).Heb nog de sportcontact bekeken. Kost fractie minder, maar van de sportcontact hoor je af en toe mindere recensies, van de michelin band geen enkele. Dat heeft mij doen besluiten om toch voor de michelin ondanks de zeer hoge prijs. Heb nu veel minder wheelspin. is er wheelspin, vind de band veel sneller grip dan voorheen en in de bochten ..... Waaaawwww .... Wat een grip (zeker tov de pzeros)
Thx voor de feedback leon-cupra. Mijn voorkeur ging hier ook naar uit. Maar zo'n onafhankelijk oordeel van iemand wat ze rijd had ik nog nodig

Bovenaan Onderaan