Nurburgring editie 2017 - 3 Juni 2017 - Inschrijvingen

Tuner111

Forumguru
Tot vandaag nog zitten werken aan de route die we gaan rijden. ik heb ook voorzien dat we een aral voorbij rijden voor de mensen die graag 102 eens tanken :D

ik heb alles zowat er proberen in te steken: autosnelweg, b wegen, mooie landschappen, technische bochten.. kortom alles wat je zou willen hebben. Nu ben ik wel nog aan het bekijken hoe ik deze route in de navi kan steken. maar daar werk ik nog aan :D

Zonder meer hier is de route die we rijden vanaf het kartcentrum:

ddjbq0.png

ddjbq0.png

linkje: https://goo.gl/maps/TrXDTfpLMP62

Verder ben ik nog aan het bekijken voor de verdere verloop van de dag. @Caby kan je me anders even adden op facebook. dan kan ik al het een en andere met je doornemen :)

Groetjes Bram !

Wie gaat er mee:
  1. @Tuner111 + Vrienden
  2. @internetboarder + bijrijder
  3. @Caby + vreemdganger(s)
  4. @koreaan + bijrijder (ovb)
  5. @Goofy@5E + vrouw
  6. @DeJee
  7. @sitechris
  8. @bjorn_van_velthoven_ + bijrijder (ovb)
  9. @Luuk Thijssen
  10. @Badsloefke + vrouw & kinderen
hoop op een nog mooiere opkomst :)

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ik zie dat de roete nu een echte route geworden is ;)
Veel plezier allemaal! Klinkt veelbelovend :thumbsup:
Als ik weer een auto met wat paardjes onder de kap heb rij ik graag een keertje mee.

JockJam

Senior Member
Ik meld me hier even af maar jullie kunnen mij daar wel vinden op deze dag. Ik organiseer ook een ringdag op AudiForum op deze dag namelijk. Onze line up tot nu:

01. Audi A6 Avant 4G 3.0 TDI BiTurbo 450pk/900nm |
02. Audi S4 Avant B7 4.2 V8 327pk/433nm |
03. Audi TT 8J 2.0 TFSI 260pk |
04. Audi A6 4F 3.2 FSI quattro |
05. Audi S4 Sedan B5 2.7 V6 BiTurbo 365pk/560nm |
06. Audi R8 V8 430pk/430nm |
07. Audi A6 Avant 4G 3.0 TDI BiTurbo 420pk/850nm |

En wellicht gaan er nog een paar R8-en (vorig jaar hadden we er 4 totaal), RS5 Coupé en RS6 Performance mee

Ik heb gisteren ook nog even me nieuwe Goodyears F1's op grip getest , ja ze hebben de test doorstaan , super . Ook zijn die banden weer een stukje lichter als de sportmax ..
Ja , begin er steeds meer zin in te krijgen

Bovenaan Onderaan