Nurburgring editie 2017 - 3 Juni 2017 - Inschrijvingen

Jazeker , maar het meest hangt af van je rechter voet en gezond verstand.
Het ergste vind ik dat er ook anderen je van de baan af kunnen rijden ..

B.Stuurder

Forumguru
Leuk artikel @sitechris , dat filmpje in de Renault RS laat goed zien dat de skills van de bestuurder belangrijker zijn dan de auto. Was wel een spannende rit kan ik me voorstellen.

Caby

Forumguru
Nou, ben ik niet helemaal met je eens. Je moet vooraf wel bewust zijn van de gevaren en mogelijke gevolgen.

Ja tuurlijk maar je moet die reactie met een korrel zout nemen hé. Uiteraard ga je er niet naar afzakken met je verstand op nul :wacht: Het is en blijft een risico dat je neemt. Hoe groot dat risico wordt hangt vooral van uzelf af. ;)
Maar te veel nadenken over dingen of van die crashfilmpjes bekijken is ook niet goed. Dan mag je op den duur niets meer als je denkt aan al de eventuele gevolgen. De rit naar de ring op de autobahn kan even gevaarlijk, of zelfs gevaarlijker zijn.

leon-cupra

Forumguru
Ja tuurlijk maar je moet die reactie met een korrel zout nemen hé. Uiteraard ga je er niet naar afzakken met je verstand op nul :wacht: Het is en blijft een risico dat je neemt. Hoe groot dat risico wordt hangt vooral van uzelf af. ;)
Maar te veel nadenken over dingen of van die crashfilmpjes bekijken is ook niet goed. Dan mag je op den duur niets meer als je denkt aan al de eventuele gevolgen. De rit naar de ring op de autobahn kan even gevaarlijk, of zelfs gevaarlijker zijn.
verschil zit hem echter wel in de verzekeringskwestie: gewone baan = verzekerd, Nurburgring = onverzekerd. Rij je kapitaal van 30,40,50k maar eens stuk op de Ring :wavecry:

Caby

Forumguru
Dat is absoluut waar. Maar zowel in als buiten de ring is een fout van een ander voor zijn rekening en niet het uwe. Het risico zit hem in wat ge zelf doet/durft/aankunt. Je kan gerust tegen een duizelingwekkende 70km/u de hele toer doen hoor:tegek:

Bovenaan Onderaan