Nurburgring editie 2017 - 3 Juni 2017 - Inschrijvingen

Caby

Forumguru
ga je velgen en bandjes verkopen caby ?

Ja met spijt in het hart :(
De reden is eigenlijk omdat de voorste wielen een heel klein beetje uit de wielkasten steken. Voor gewoon alledaags gebruik is er absoluut geen vuiltje aan de lucht. Maar op het circuit, vooral nurburgring dan, gebeurt -dit- redelijk vaak. Op de achteras is er geen probleem maar vooraan is er niet genoeg ruimte voor mijn wielen om in de kasten te 'verdwijnen'. Tegen die hoge snelheden heb ik geen zin om mijn wielkasten aan flarden te rijden. Bij deze te koop gezet :(

@Caby Heb je CAI al binnen?

Jazeker, donderdag ontvangen maar de turbo outlet laat nog op zich wachten. Eens die binnen is kan ik beginnen sleutelen.

Caby

Forumguru
hmm ja ik wou absoluut geen getrokken band om bij intensief bochtenwerk zeker niet op de zijkanten te rijden. 235 was misschien een betere optie geweest maar denk nog niet genoeg. Binnenin de wielkast is er nog een klein lipje van een halve cm ofzo. 225 op een 8.5J is dan weer te gevaarlijk lijkt mij om op circuit te gaan.

CDK

Forumguru
@Caby, 225 breed op 8.5J moet nipt gaan voor op het circuit, maar smaller niet inderdaad. Achter zal het geen probleem zijn, maar die wielkassen voor bij Skoda zijn echt drama!! Je kan ze overigens wel modificeren hoor, ik heb dat bij de Fabia van mijn vrouw en mijn eigen Superb ook gedaan. Het schroefje op de bult er uit en de bult zelf wegdremelen en het probleem is hoogstwaarschijnlijk al verholpen.

Goofy@5E

Forumguru
Widebody laten maken? :D Mijn duits is niet fantastisch maar is die prijs voor alle fenders of enkel vooraan?

Voor de 2 voorvleugels alleen, pasnauwkeurigheid zou goed zijn,....maar probleem zou de binnen vleugel zijn in kunststof, deze moet ook aangepast worden en da is niet zo simpel lijkt mij,

Goofy@5E

Forumguru
@Corné de Kluijver
Is het niet wenselijk deze te behouden ivm de bescherming tegen corrosie en rolgeluiden, voor track day's en dergelijke lijkt me dit geen probleem, maar voor dagelijks gebruik en winter smeurie zou ik toch liever hebben dat deze nauwkeurig alles afsluit,

CDK

Forumguru
Uiteraard alleen voor trackday's en dan bij voorkeur de de binnenkant van het spatscherm bekleden met iets wat het beschermt tegen steenslag van binnenuit.

Caby

Forumguru
Dat dremelen en het uitrollen van de kasten daar wil ik niet perse mee beginnen. Eventueel andere banden op voorste velgen zetten maar denk dat ik een nieuw setje ga bestellen eens die 'oude' verkocht zijn.

Bovenaan Onderaan