HarrieSkoda
Forumguru
Goed om te weten.
De kennis zit wel op dit forum...
De kennis zit wel op dit forum...
Bij de mijne (2016) is dit gelukt op deze manier
Gaat zo zeker werken.
Marco.
Op de eerder (bovengenoemde) genoemde manier @Marcooctavia ?
In mijn meldingen staat dat je een bijlage aan dit topic hebt toegevoegd, alleen zie ik er niets van..
Ja byte 12 bit 0 aan en de rest van byte 12 uit laten.
En alarm signakhorn op actief zetten.
Daarna contact uit deur open blijven zitten deur dicht op slot doen met je ab vertraging afwachten en je deur open doen.
Hoor daar tut tut tut tut
Marco.
Werkt zeker. Heb het pas laten activeren bij Marco toen ik mijn achteruitrijcamera heb laten activeren.
Leuke extra optie en werkt inderdaad zoals Marco zegt.
Van wanneer is jouw Octavia?
Ik ga het morgen testen met de gegeven informatie. Hopelijk lukt het hiermee en zitten er geen 'verborgen' zaken die veranderd dienen te worden.
Hier is het daarentegen wél gelukt! Wat een leuke feature .
Zou standaard bij elke Skoda aan moeten staan.
Nu toch een 'alarm', zonder dat ik eigenlijk een alarm had .
Hier is het daarentegen wél gelukt! Wat een leuke feature
Top! Had je het bitje in module 09 ook nog moeten zetten? Zoals je misschien wel hebt gelezen zijn alle bytes van de coding in module 09 bij mij nog op vakantie...
Bij mij werkt het (nog) niet helaas op m'n O3FL. Ik heb net even de adaptations gedaan (die nog allemaal 'uit' stonden), maar kon niet nagaan of het bitje gezet is. Ik kan namelijk (met de officiële versie van VCP) de bytes van de coding van STG09 in z'n geheel niet zien of veranderen. Geen probleem met andere controllers, alleen STG09. Ook m'n geschiedenis van autoscans doorlopen, en er is nooit een coding te zien geweest. Bug in de software? @Antera, heb je dit wel eens eerder gezien? Misschien dat ik morgen het nog even probeer met OBD11.