Eventueel kunnen we nog meer aan zetten dan alleen dit natuurlijk. dat maakt je bezoek nog wat interresanter denk ik :-)Ja, geen probleem!
Zijn de elektrische ramen ook aan/uit te schakelen? En dan bedoel ik het automatische zakken/om hoog gaan van het bestuurdersraam?
Had op mijn Fab II dat beide ramen (bestuurder en bijrijderskant met 1 druk omhoog/omlaag gingen. Nu op de Fab III alleen bestuurdersraam.
Of zit dit in het mechanisme?
Helaas niet zomaar mogelijk de knoppen en de electronica ondersteunen dit niet ze maken oa op deze manier onderschied tussen de F en de O/S
Maar @Antera wat moet er gebeuren en de daar aanhangende kosten om het wel voor de passagiersstoelkant te realiseren.
Zelfde is dat ik nu nog met contact volledig aan de ramen dicht moet doen !
Bij de Yeti kon ik de motor alvast uitzetten en dan de ramen nog sluiten. Met de Fabia is dit helaas niet meer mogelijk en moet ik sleutel eerst weer in contact volledig aanzetten voor ik de ramen kan sluiten.
Persoonlijk vind ik dat erg irritant omdat ik wat moet afleren wat ik bij de Yeti gewend was...
En iets afleren is een moeilijk iets bij een mens...
Dit is in VCP altijd al geweest geen verklaringen bij de Bits en Bytes daarom is het met VCp des te linker om in de longcoding te gaan rommelen.
Vandaag ook ingesteld met VCDS, werkt super en precies zoals het filmpje van @HarrieSkoda
Nee dat is een beperking van ACC. Dat kan niet aangepast worden.Blijft 'ie bij stilstand nu ook langer staan?
Vandaag Traffic Jam Assist op een Octavia FL gedaan! Lane Assist is nu ook onder de 65 actief Werkt perfect!
Bij mij heb je lane assist en acc?Ooh, is dit nu mogelijk om geactiveerd te krijgen bij een Octavia FL?
Bij wie mag ik hiervoor aankloppen om het ook geactiveerd te hebben?
Jazeker Stuur je me een PM?Bij mij heb je lane assist en acc?
Bij mij heb je lane assist en acc?
Adressword : A5 (Front Sensors Driver Assistance System} - R242 MQB_B_MFK
VAG no. : SW: 3QD980654 HW: 3Q0980654A
SW version : 1272
# Coding : 020307020000040100222355C150A90094000E200020
ASAM: UDS, EV_MFKBoschMQBB 001001
DATASET: V03935268CW
Dat klopt maar dat zal niet lang duren voordat het daar ook mogelijk is.@Rainesh, ik heb laatst even overleg gehad met @Antera, en er zijn kennelijk A5 modules in omloop bij de Karoq, Kodiaq en Octavia FL waarbij activering nog niet mogelijk is. Ik kan je niet toevoegen aan die conversatie, dus even via deze weg onderstaande info.
Code:Adressword : A5 (Front Sensors Driver Assistance System} - R242 MQB_B_MFK VAG no. : SW: 3QD980654 HW: 3Q0980654A SW version : 1272 # Coding : 020307020000040100222355C150A90094000E200020 ASAM: UDS, EV_MFKBoschMQBB 001001 DATASET: V03935268CW
Na die VDCS aanpassing, wat is de minimum snelheid waarbij de lane assist geactiveerd wordt?Vandaag Traffic Jam Assist op een Octavia FL gedaan! Lane Assist is nu ook onder de 65 actief Werkt perfect!
Is geen vcds aanpassing Lane Assist werkt dan vanaf 10km/u dacht ik of zelfs 0.Na die VDCS aanpassing, wat is de minimum snelheid waarbij de lane assist geactiveerd wordt?