Antera
Donateur
Net eentje gedaan met de nieuwe 3QD module, probleemloos. Gewoon traffic jam assist op de nieuwe O3.
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
Ja als je ook acc hebt kan ik het doen voor je.Mijn o3fl heeft de volgende module:
Hardware: 3Q0980654A
Software: 3Q0980654H
Is bij deze TJA te activeren?
Ja als je ook acc hebt kan ik het doen voor je.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Helaas is dit niet mogelijk om te coderen wel kan je er iets tussen laten bouwen waarbij dit geactiveerd word maar meestal is dit een after marker alarm of iets in deze geestIs er nog een instelling die zodra je de deur sluit met KESSY de ramen en het dak automatisch sluit?? Er zijn namelijk mensen die nog wel eens hun dak een nachtje open laten staan
Helaas is dit niet mogelijk om te coderen wel kan je er iets tussen laten bouwen waarbij dit geactiveerd word maar meestal is dit een after marker alarm of iets in deze geest
Is op een FL niet werkend te krijgen tot op heden helaas. Als je een oud type regensensor plaatst wel.Dat is dan jammer, toch maar beter opletten. Weet jij of die rainclosing wel standaard geactiveerd is bij een O3 FL uiteraard met regensensor? Anders moet ik dit nog ff testen...
Is op een FL niet werkend te krijgen tot op heden helaas. Als je een oud type regensensor plaatst wel.
wil dit ook graag instellen maar wil niet lukken misschien iemand een tip?
Ben aan het zoeken gegaan en heb het gevonden.Nice, iemand n id hoe je dit aanzet?
Ben aan het zoeken gegaan en heb het gevonden.
Vertel dan..... oh oh oh
Heb het wel gedaan met obdeleven en niet vcds.(maar maakt denk voor de instelling aanzieg niet uit)
Activation of dials illumination with unlocking the car
Adaptation
Submenu - Illumination_algorithm
Pointer_illumination_algorithim -> terminal_58xt_bus (default terminal_58xd_log_parking_light)
Waarom niet? Adaptiekanaal in 09 uit mn hoofd.Hm, dit kan ik me niet in vcds voorstellen helaas. Toch bedankt!
Nee adaptiekanaal in 17Waarom niet? Adaptiekanaal in 09 uit mn hoofd.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Heb het wel gedaan met obdeleven en niet vcds.(maar maakt denk voor de instelling aanzieg niet uit)
Activation of dials illumination with unlocking the car
Adaptation
Submenu - Illumination_algorithm
Pointer_illumination_algorithim -> terminal_58xt_bus (default terminal_58xd_log_parking_light)
Nee adaptiekanaal in 17