Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Borrie1973

Actief lid
Had toch kunnen zijn dat er al verlichting zat maar niet aanstaat. Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd! :-)

Desperado

Forumguru
Had idd best gekund. Kabelbomen zijn vaak standaard en hebben veelal stekkers die voor opties bedoeld zijn.
Mag ik een kopje eikeltjesthee? :D

Borrie1973

Actief lid
heb effe mijn lange neus onder mijn dashboard geduwd en zag dat de gaten niet opgevuld zijn met lamphouders, lampjes en bedrading. Moet dus zelf ergens een setje zoeken of laten inzetten, dikke pech.

Antera

Donateur
Zit er idd niet standaard in. DE nieuwe modellen hebben tot op heden geen voorbereidingen. Elke besparing is er een heb ik het idee bij VW enz

Joske

Forumguru
Zit er idd niet standaard in. DE nieuwe modellen hebben tot op heden geen voorbereidingen. Elke besparing is er een heb ik het idee bij VW enz
zou het bij een O2 van 2013 wél standaard aanwezig zijn? Is dit eigenlijk daar ooit aanwezig geweest? Of moet ik gewoon ook eens mijn neus onder het dashboard duwen? :D

Michelv.

Forumguru
Voor een O2 kan je een set van 4 lampjes met bedrading kopen, stekkertje in de Boordnetmodule steken, Coderen en klaar. Hoe of het bij een O3 zit weet ik niet.

Joske

Forumguru
@Michelv.

kan je mij nog iets meer op weg helpen? wat soort setje, waar te kopen online. Waar zit de desbetreffende boordnetmodule? Coderen nog noodzakelijk in VCDS heb ik begrepen? En wanneer gaan de lampjes aan? Bij inschakelen dimlichten?

Antera

Donateur
zou het bij een O2 van 2013 wél standaard aanwezig zijn? Is dit eigenlijk daar ooit aanwezig geweest? Of moet ik gewoon ook eens mijn neus onder het dashboard duwen? :D

Steek je neus er maar eens onder @Joske . Er zijn bij meerdere modellen nog wel eens stekker en andere aansluitingen en soms zelfs complete sensoren enz standaard aanwezig maar niet geactiveerd. wie weet heb je geluk

Michelv.

Forumguru
@Michelv.

kan je mij nog iets meer op weg helpen? wat soort setje, waar te kopen online

Ik heb ff moeten zoeken:(

http://www.bold-sport.com/store/index.php?route=product/product&path=38&product_id=131

Hier heb ik ze gekocht, komt ergens uit Azie. Ik heb er wel invoerrechten e.d. over moeten betalen maar misschien zijn ze in Belgie wat coulanter ermee.

Ik weet niet hoe het zit met de boordnet module bij een FL-O2, met betrekking tot het branden van de lampjes(alleen bij openen deuren of gelijk met interieur verlichting, Bij een Pre-fl kan dit laatste alleen na wisseling van de boordnetmodule)

Bij een Fl kan je de dimming wel regelen in de Maxidot, bij een Pre werkt dit met het dimwieltje tesamen.

Laatst bewerkt:

svdm

Senior Member
@Antera, ik zou graag deze maand nog eens bij je op bezoek willen komen om enkele gedane zaken verder te finetunen (o.a. correct instellen van regensluiting en kentekenverlichting uit bij DRL met achterlichten aan).

Is het overigens via het menu van de navi mogelijk om DRL met achterlichten aan via een vinkje uit/aan te zetten?

De ene keer vind ik het nl. erg handig, maar ik kan me voorstellen dat ik midden in de zomer niet 100% het nut ervan zie dat mijn achterlichten op klaarlichte dag branden i.c.m. DRL.

Is het inmiddels ook al gelukt om comfortknipperen aan te passen op de O3 Greenline (als dit antwoord al gegevens is, heb ik dit over het hoofd gezien)?

Antera

Donateur
@svdm

je kan met een vinkje alleen alle DRL aan of uit zetten niet afzonderlijk.

Comfort werkt wel of werkt niet na aanpassing geen oplossing voor helaas

Je weet me voor de rest te vinden :jaja:

• Leuk
Waarderingen: svdm

svdm

Senior Member
Ik zal je een WhatsApp'je sturen een dezer dagen!

Trouwens, sinds vandaag een pitje in m'n voorruit! Grrr! Net op snelweg A16 rond Breda. Grote vrachtwagen voor me.., weet zeker dat hij de boosdoener was)!

Antera

Donateur
Een Sedan/HB is ook nog eens welkom. Het aanzetten van de achterlichten vergt namelijk per kant 3 instellingen waarvan ik er helaas pas 2 gevonden heb per kant. En wegens tijd gebrek niet even verder kunnen neuzen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan