Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Vincent76

Actief lid
Een Sedan is ook nog eens welkom. Het aanzetten van de achterlichten vergt namelijk per kant 3 instellingen waarvan ik er helaas pas 2 gevonden heb per kant. En wegens tijd gebrek niet even verder kunnen neuzen.
Thnx voor het oefenen op mijn sedan ( eigenlijk hb ;) ) gisteravond. Mag altijd verder oefenen.

Borrie1973

Actief lid
Vanmorgen een ritje flevoland-Brabant gemaakt om Antera een lijst met aanpassingen te laten doen aan de octavia en mijn dvd te laten vrij schakelen. Je merkt de ervarenheid tijdens het hele gebeuren. Alles verliep vlot en Zonder problemen. Was gezellig en ook het gezicht achter de naam gezien, hahahah had een heel ander persoon in gedachten! Al met al een geslaagde afspraak. Helaas duurde de terugreis langer ivm ongelukken op de A27

@Antera Bedankt !!

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Vanmorgen een ritje flevoland-Brabant gemaakt om Antera een lijst met aanpassingen te laten doen aan de octavia en mijn dvd te laten vrij schakelen. Je merkt de ervarenheid tijdens het hele gebeuren. Alles verliep vlot en Zonder problemen. Was gezellig en ook het gezicht achter de naam gezien, hahahah had een heel ander persoon in gedachten! Al met al een geslaagde afspraak. Helaas duurde de terugreis langer ivm ongelukken op de A27

@Antera Bedankt !!

Graag gedaan. Tja zo zie je maar wie er achter de naam schuil gaat altijd leuk om te weten.
En dan mogen vernemen dat ik ook bekent ben bij de dealer in Lelystad

Frenk21

Forumguru
En heren ik mag aankondigen de volgende werkende opties:

Tear drop Wiping

En jawel Bochtverlichting is vanaf heden mogelijk op de Octavia 3 en werkt ook op het knipperlicht
:

Ook de sterkte van de bochtverlichting is aan te passen

Het huidige lijstje is dus weer een stukje uitgebreid.
@Antera is dit ook in te schakelen bij een RScombi tdi dsg

Borrie1973

Actief lid
@Antera, wat ik gisteren vroeg omtrent bochtverlichting staat in het citaat van jouw op blad 38 van @Frenk21. het zwarte gedeelte in het citaat. Ik wacht geduldig totdat er voor mij weer leuke aanpassingen zijn en dan kom ik gewoon weer een keertje langs!!

Antera

Donateur
@Frenk21

Geen idee aangezien dit net anders werkt moet ik dit testen op een RS maar denk het wel want ik kan alle lampen aansturen als bochtverlichting als het moet

Frenk21

Forumguru
@Antera, als je wil kijken of dit op een RS mogelijk is wil ik wel even langskomen zodra ik hem heb. Waarschijnlijk over 3 weken. Kan je misschien meteen wat andere dingetjes aanpassen.

Laatst bewerkt:

fastpeter

Forumguru
Antera wat is optie 83 in je lijst las dat bij golf 7 je bij kessy kunt zorgen dat als je bij de auto komt deur al open gaat en dat hij op slot gaat als je verder weg bent met de sleutel

Optie 82 gaat 3e remlicht dan mee knipperen zoals je aangeeft Bin open en dicht lijkt me wel grappig.
Verder hoop dat de comfort knipperen en regen sluiten zou werken op de rs en bepaalde modellen jij hebt nu al een paar auto.s gehad waar dat niet werkte op een of anderen manier ?

Ook ch/lh naar 90 sec werkt ook nog niet nog geen nieuwe info daar over ?

Keep up THE good work

thekawa

Forumguru
Optie 77; sb aanpassen. Is dat denk ik een instelling die je al kan doen als je driving setup hebt?

Optie 80; snelweg licht. Wat doet dat?

TedVlemmings

Forumguru
ik vermoed dat vanaf je sneller dan 140 km/u rijdt gedurende 10 seconden de dimlichten aanspringen, maar @Antera kent ze allemaal vanbuiten dus die zal het zeker weten ;)
Klopt, dit heeft @Antera gister aan mij bevestigd dat het inderdaad betekend dat je lampen aan gaan na 6 seconden harden dan 140kmh rijden.
Als die optie 83 werkt op o3 zou wel heel gaaf zijn!!
Dit werkt toch sowieso? Bij mij gaan de ramen (inclusief dak) open bij inhouden van de open knop afstandbediening en dicht bij inhouden sluit knop op afstandbediening. Het enige wat bij mij nu extra is is dat het dak volledig open kan met behulp van deze actie in plaats van enkel kiepstand.

thekawa

Forumguru
Ik begreep optie 83 meer als een renault megane met keyless entry dat als je wegloopt met de sleutel de auto automatisch op slot gaat. Nu moet je nog je vinger tegen de deur houden....

Bovenaan Onderaan