Ik heb die optie idd ook aangezet maar een einde 70 bord is hier niet zichtbaar alvorens je de snelweg op gaat omdat je vanaf de 70km weg overgaat in de snelweg. Maar keep me in touch indien problemen kom je gewoon terug en gaan we even alles nalopen/herzien
@
Antera komt goed. Ik kijk het nog even aan Ik heb vandaag wel een aantal keer de melding verkeersbordherkenning mom. beperkt. De handleiding van het infotaintment systeem geeft het volgende aan bij deze melding: de infotaintment navigatie levert geen gegevens. Controleren of actuele kaartgegevens worden gebruikt resp. De wagen bevind zich in een gebied waarvoor geen navigatiegegevens beschikbaar zijn.
Ik weet niet wat de priotering is met de verkeersbordenherkenning, maar als ik bovengenoemde lees, dan lijkt het alsof de verkeersbordherkenning na zoveel tijd niks gedetecteerd te hebben een bord wil ophalen uit de nav database en dit om 1 of andere reden niet lukt. Ikzelf kan twee redenen bedenken:
- verkeersbordherkenning heeft geen toegang tot de nav database
- er is geen bord beschikbaar voor die weg
Ik heb overigens een bijgewerkte nav en bevond niet offroad tijdens deze melding.
Wat ik uit deze topic heb begrepen is dat er kennelijk geswitcht word tussen de herkende borden en de borden uit de nav database. Ik kan echter niks vinden hierover op internet. Ik vraag af hoe het systeem dan weet, wanneer welk bord getoond moet worden.
P.s ben super content met de aanpassingen by the way