Ik snap het verhaal maar hoe vaak komt het voor dat je met de de hoofdsleutel de auto vergrendeld en vervolgens met de andere sleutel de klep open doet of andersom? Je hebt ten alle tijde lijkt me maar een sleutel bij en niet beiden. Daarom zal dit systeem alsnog de klep ontgrendelen als je het met de hoofdsleutel doet en op slot gaan als je ineens de andere sleutel gebruikt hebt. Daarnaast zal het dus werken als je de verkeerde sleutel gebruikt zoals het fabrieksaf is
Omtrend kessy lijkt me dit nog gewoon te werken. Als je de sleutel in de auto zou laten kan je de auto niet vergrendelen. Dit wat ik heb gedaan is namelijk alleen van de kofferklep en niet van het kessy systeem, maar dit is leuk om dan maar eens uit te zoeken bij een auto die ook een electrische achterklep heeft en kessy.
Dus mocht er iemand zijn die langs wilt komen of komt en dit heeft graag beide sleutels meenemen.
@
Hans_RS dat is niet als je de auto op slot hebt en je de koffer alleen wilt openen dan heb je de sleutele nodig