Thx, ga dit weekend even tijd proberen te maken. Heb als het goed is in 09 Byte 0 bit 0 aan staan maar zal ook even naar de coding kijken. Wellicht dat het daar mis gegaan is. Die zou dus 00885D moeten zijn?
Morgen avond eindelijk tijd en de kabel beschikbaar om eens naar mijn snelweglicht te kijken. @
Antera of @
ertromp hebben jullie voor mij wellicht de default coding voor de regensensor? Mocht deze afwijken/niet goed staan kan ik deze gelijk corrigeren. Bvd!
Zo te lezen weet je niet goed waar je mee bezig bent of???
Kijk goed uit met coderen door zo maar even die hexidecimale waarde aan te passen.
Ook daar zijn weer voorbeelden van in overvloed te vinden op het internet waar het mis gaat.
Zo vaak al gezegd: het is geen game en o zo vervelend als straks bepaalde zaken niet meer werken.
Ik neem aan dat je log files hebt gemaakt? Daar had je kunnen zien dat 00885D de originele waarde is dus zonder regensluiten.
Mijn voorkeur zou zijn om de hele coding in VCP te programmeren aangezien ik daar onlangs in een sessie met @
Antera toch de makkelijkste werkwijze in zag.
Bij deze de voorzet en hopelijk wordt ie ingekopt door iemand met verstand van zaken en geheel op eigen risico:
06885D = autobaanlicht uit / regenlicht aan / regensluiten aan
07C85D = autobaanlicht aan / regenlicht aan / regensluiten aan