Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Joske

Forumguru
had je andere zetels moeten gekozen hebben... :laugh:

sacseat.jpg

Hans_RS

Forumguru
ik herinner mij niet dat ik dat aangevinkt heb op de bestelbon :) oftewel is er lolbroek bij Ross-tech, oftewel bij Skoda zelf :)

Frank C

Forumguru
ik herinner mij niet dat ik dat aangevinkt heb op de bestelbon :) oftewel is er lolbroek bij Ross-tech, oftewel bij Skoda zelf :)

Goed mogelijk. Software engineers laten idd nog wel eens hun "handtekening" achter cq halen geintje uit.

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Had het gezien inderdaad dit is en moet wel een geintje zijn van de software engineers. Zal met VCP eens kijken als ik het niet vergeet of het er dan ook in staat maar verwacht het niet

Antera

Donateur
Daar staat gen NE-Tech en dat is waar @etromp het over had

Maar prima als je kabeltje werkt toch maar de print screen die je daarna laat zien is geen 14.7 Beta en staat er idd ross-tech in de hoek als je de module in gaat.

Hans_RS

Forumguru
Ik zeg toch er bij dat de print-screen van 12.12 is? Ik heb beide versies geïnstalleerd staan. Kabel is aangekocht bij Auto-tech.be, officiële verdeler van Ross-Tech VCDS en software is gedownload van de Ross-Tech website. Ik ben er dus vrij zeker van dat ik het echte product heb ;)

ertromp

Forumguru
Het blijft vreemd dat er bij jou NE-Tech staat ipv Ross-Tech @Hans_RS
En 12.12 is een versie die ook in het illegale circuit volop circuleert.
Wat krijg je in je linker boven hoek als de de beta 14.7 installeert?

Hans_RS

Forumguru
vandaag nog eens met de computer aan de octavia gehangen, en wanneer ik in een module de coding open, krijg ik Ne-tech in de linkerbovenhoek. zowel met de 12.12.2 als met de 14.7. Voor de rest (bij adaptation bv.) staat daar altijd het VCDS x64 logo

Hans_RS

Forumguru
om het dan terug on topic te hebben:

iemand al gevonden of je bij het open dak kan afzetten dat de zonneblindering dicht gaat wanneer (al dan niet via rainclosing) comfort closing geactiveerd wordt?

blokart

Senior Member
om het dan terug on topic te hebben:

iemand al gevonden of je bij het open dak kan afzetten dat de zonneblindering dicht gaat wanneer (al dan niet via rainclosing) comfort closing geactiveerd wordt?
dat zou idd fijn zijn dat het open bleef, heb ik me al aan geërgerd want doe vaak het dak dicht met AB of deurklink

Bovenaan Onderaan