Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Jstruijk

Senior Member
Idd leuke mod. Maar mag dit officieel eigenlijk? Ik zou niet weten waarom niet maar je zult altijd zien dat er weer ergens zn regeltje voor is.

Antera

Donateur
Vandaag ook even de AM functie van de radio verwijderd zie bijlage

Foto-OOTOXQOH.jpg

en DRl samen met knipperlicht tegelijk:

DRL om en om met knipperlicht:

Daarnaast nog even omtrend het aanpassen van het comfort knipperlicht moet de verlichtings instelling gereset worden dan werkt het wel.

Foto-K3SIWWP6.jpg

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
@RoelF

Comfort openen kan in VCDS tot op heden alleen aan of uit gezet worden niet specifiek per raam. Misschien dat de kinderbeveiliging dit omzeilt??

RoelF

Forumguru
Comfort openen kan in VCDS tot op heden alleen aan of uit gezet worden niet specifiek per raam. Misschien dat de kinderbeveiliging dit omzeilt??
Nee helaas, de kinderbeveiliging heeft hier geen invloed op. De achterdeur aan haar kant zit op kinderslot en de raambediening achter staat uit.

harry123

Actief lid
Bedoel eerder de instelling in de auto waarmee je de achterdeuren kan blokkeren op de bediening
Uit ervaring kan ik vertellen dat comfort openen van de ramen (als dat in ieder geval via de afstandsbediening is) ook met de vergrendeling ingeschakeld op de bediening bij bestuurder, alle ramen opent. Zo is er al een zo'n zonnescherm gesneuveld :thumbsup:

tha a

Senior Member
daarom zijn bij mij de "woezel en pip"schermen raus gegaan. Zat letterlijk tussen de ruit en de deur. (zuignapje zit daar nog steeds) NU Sonniboys erin zitten==> top!

Evilcomputing

Senior Member
Zeg @Antera mijn DAB deed het niet meer sinds vim aanpassing. Nu heeft de garage alle foutcodes weggepoetst en doet me DAB het weer. Maar nu is vim wel weg.

Vaker dit probleem tegengekomen of waren we bij mijn auto nog meer aanpassingen gedaan met Vag com pro ?

Kunnen we het weer enablen en kijken of DAB blijft werken?
Aangezien je toch ook nog iets wou testen en ik a.s. woensdag weer in Breda slaap.

ertromp

Forumguru
Welke foutcodes heeft de garage nog meer "weggepoetst" @Evilcomputing ?
Dat DAB niet meer werkt door VIM vrijschakeling komt niet bij mij door als een probleem en ik heb het nog niet bij de hand gehad en werk met dezelfde apparatuur als @Antera

VIM vrijschakelen is alleen maar een snelheidswaarde die middels de CAN Gateway aan de computer wordt toegevoegd. Dus wat waren die foutcodes dat kan Mark wellicht verder helpen

Antera

Donateur
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat DAB niet meer werkt na de VIM. En heb er al veel gedaan. DAB is volgens mij ene aparte instelling en staat er los van. Kan misschien woensdag wel alleen weet nog niet hoe laat aangezien ik eerst nog ander werkzaamheden heb. Houd even contact die dag

Bovenaan Onderaan