Borrie1973
Actief lid
Jammer
Regensluiten was vroeger alleen te doen met Vag com, nu kan het blijkbaar met de beta 14.6.0 versie van VCDS
zie Briskoda.
Vermoedelijk volgende week ga ik VCDS aanschaffen om wat leuke dingen te enablen bij de RS.
Ben aan het twijfelen tussen micro en Hex kan hier iemand eventueel pro contra weergeven, thx
Had ik al gezien maar liever geen gedoe met invoerrechten enz.Goedkoopst is volgens mij bij Ross-tech zelf.
De Engels talige versie natuurlijk.
Volgens mij werkt de Micro-can ook niet op een VW Polo. Kan iemand bevestigen of dat nog steeds geldt voor de recente facelift modellen? (Waarschijnlijk wel, omdat het alleen facelift betreft en het chassis niet echt veranderd is...)Allereerst schaf een officiele kabel aan van Ross Tech.
Met Micro can zijn auto's vanaf ca. 2004 te coderen. Dus doe je alleen de O3 dan kan het wel met micro. Ook enkele recente Audi modellen zijn niet te benaderen.
Waarschijnlijk niet voor de Polo.Volgens mij werkt de Micro-can ook niet op een VW Polo. Kan iemand bevestigen of dat nog steeds geldt voor de recente facelift modellen? (Waarschijnlijk wel, omdat het alleen facelift betreft en het chassis niet echt veranderd is...)
Ziet er goed uit zeg!Filmpje LED DRL + knippers synced