Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Tom92

Nieuw lid
De volgende functies heb ik met VCDS met succes kunnen activeren:
-Spiegel kantelen bij achterruit inschakelen
-Snelheidsdrempel bochtverlichting 32 -> 50km/h
-Needle sweep
-Hillstart aanpassen

Maar regensluiten lukt me niet. Ik krijg altijd de volgende melding.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2014-04-29 om 19.56.05.png
    Schermafbeelding 2014-04-29 om 19.56.05.png
    62,6 KB · Weergaven: 58

ertromp

Forumguru
Werk je met een officiële kabel of kloon kabel?
Als je een officiële kabel hebt moet je de waarden voor workshop code, importer en equipment code kunnen veranderen onder "Program Options"
En pas dan de waarden aan onder tabblad "Userinterface and Identification". De WSC, VZ/Importer en Equipment number.
Dus de waarden in je afbeelding moeten gezet worden in de "Program Options"
Als die waarden niet overeenkomen krijg je zo'n melding als jij in je afbeelding hebt

Program options.jpg

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Regensluiten moet je met VCDS 3 (skoda) 4 ( VW ) regels aanpassen en het laatste met andere software idd en andere kabel.

Daarnaast moet De rest met een VCDS kabel aanpasbaar zijn. Daarnaast Spiegel kantelen vergt ook 3 aanpassingen en daarnaast moet de spiegel verstelknop op de rechter spiegel staan anders werkt ie alsnog niet

Hier de nieuw lijst met de 4 laatste de nieuwe opties

Bijlagen

• MQB VCDS 1.2T.pdf
    278,7 KB · Weergaven: 91

Antera

Donateur
De remdruk word iets aangepast voor de achterzijde wardoor de blokken iets verder van de schijven komen af te staan.

Kessy werkt helaas alleen op de G7 tot op heden

adjego

Actief lid
Ik heb gisteren ook Vag Can Pro besteld, dus ga me daar ook eens in verdiepen! Ik zit in Eindhoven.

Antera

Donateur
Welkom hier. |Voorstellen mag best ipv zo binnen vallen of is dit de bekende die ik denk dat het is :-)

@adjego is een mooie stukje software het is eigenlijk makkelijker dan vcds als je hem door hebt maar ben er nog steeds voorzichtig mee omdat VCDS toch nog net iets makkelijker te controleren is

Evilcomputing

Senior Member
LOL. Meteen ook vooroordelen.

Waarom proberen we niet het beste in de mens te bekijken?

Misschien heeft reboq wel echte goeie ideeën en wil dat met ons delen en is het niet dezelfde persoon.

Nee ik heb geen aandelen. Maar ik weet wel dat wanneer ik mijn o3 krijg ik even langs een ander adresje dan een van me klanten in breda moet rijden.

Reboq

Nieuw lid
Haha, mijn naam is Rens en heb hier nog nooit iets gepost. Ik rij zelf een Audi A5 en ben actief op het Audi forum.

Neef van me heeft een Octavia 3 gekocht en heb voor hem wat aanpassingen gedaan middels vagcom en vag can pro.

Dacht dat als ik de info toch heb deze ook met jullie kan delen.

ertromp

Forumguru
Zeker zijn posts zoals deze welkom! Af en toe zijn er nl. ervaringen uit het verleden.
Stel je wellicht voor in het Meet en greet gedeelte. Al meer nutigge info gezien hier omtrent de O3?

Reboq

Nieuw lid
Wil me best voorstellen, maar heb geen Skoda. Link naar mijn voorstel topic op het Audi forum:
http://www.audiforum.nl/forum/showthread.php?t=77089&page=1

Ik zie telkens wel een lijst met opties gepost worden, maar dat is alleen de index.

Op het Audi forum hebben we deze voor de A4-A5-Q5 gewoon in het download gedeelte staan met alle coderingen erbij.

Ik ken natuurlijk wel voldoende sites om info vandaan te halen, maar had eerlijk gezegd gehoopt hier ook zo'n lijst te vinden.

Zelf ben ik er nu 1 aan het samenstellen voor de nieuwe A3

Bovenaan Onderaan