00. Ik zou graag de CH/LH functie niet alleen met schemer/donker maar altijd geactiveerd willen hebben. Is dat mogelijk?
Pure nieuwsgierigheid, waarom zou je dit willen?
Het is, in het goed met straatverlichting verlichte Nederland, al een vrij nutteloze optie. (met uitzondering van de personen die in het buitengebied wonen en weinig tot geen buitenverlichting hebben) Laat staan dat het ook overdag zou werken, dat heeft helemaal geen enkel nut.
of je accu's dat ook zo 'cool' vinden weet ik niet.... nou eigenlijk weet ik dat wel, daarom heb ik CH LH nu op de LED mistlampen staan i.p.v. op de Xenons
Het is, in het goed met straatverlichting verlichte Nederland, al een vrij nutteloze optie. (met uitzondering van de personen die in het buitengebied wonen en weinig tot geen buitenverlichting hebben) Laat staan dat het ook overdag zou werken, dat heeft helemaal geen enkel nut.
00. Ik zou graag de CH/LH functie niet alleen met schemer/donker maar altijd geactiveerd willen hebben. Is dat mogelijk?
Ik parkeer altijd achterwaarts, zodat ik vooruit weg kan rijden - een gewoonte die ik heb overgehouden aan een jarenlange nauwe werkrelatie met de petrochemische industrie.dit omdat mijn vrouw nooit als ze eerder thuis komt de moeite doet de buitenlamp aan te zetten
ik kwam deze 'optie' net tegen, weet iemand waar ik die trunk monkey kan vinden?!
Bekijk bijlage 25318