ertromp
Forumguru
De oorzaak van niet het laden van de VIM met VCP is naar alle waarschijnlijkheid een versie probleem van VCP. Had nog 3.7.0 op de laptop en na het maar niet kunnen laden op de auto van @lugolux78 toch maar eens kijken op de site van VCP en warempel versie 3.7.1 is op 10-09 geïntroduceerd. Dit omdat laden VIM met 3.7.0 problemen kan geven op diverse Columbus/Discovery modellen.Jammer en vreemd. @Antera heeft pas ook bij mij op mijn verzoek wat instellingen aangepast waaronder VIM. Alles werkt zonder problemen. Rainclose werkt zelfs te goed. Vandaag auto bij werk met dak en ramen op kiertje geparkeerd. Toen ik echter eind dag terug bij de auto kwam, alles dicht inclusief screen..
VIM afgelopen weekend top (rit naar brugge en retour). Vrouw tijdens rijden muziek dvd erin en kunnen starten.. Probeer dat maar origineel, mag je toch de auto eerst stilzetten om de dvd af te spelen..
De fouten zijn inderdaad elke keer weer om van te huilen inderdaad. Trekhaak niet aangemeld daardoor fouten op de Can Gateway en inderdaad al foutmeldingen bij aflevering op het infotainmentsysteem.
Zo zie ik er helaas meer voorbij komen.