MacManiac78
Forumguru
Als dat knipperen bij het sluiten 'vervelend' is, dan zet je de functie knippersignaal bij sluiten uit. Maar dan heb je deze ook niet meer als je de deuren op slot zet.
- Stopwatch activeren (gewoon omdat het kan)
- Start/stop uitzetten (ik ben me er aan gaan ergeren; motor uit op momenten dat je dat niet wilt; bij mij moest de motor meestal binnen een paar seconden weer aan)
En als je een trekhaak hebt besteld moet je TSA ook aan laten zetten De meeste dealers weten niet hoe dat moet.
Ik zal wel een nerd zijn, maar als ik het lijstje van Antera (versie 3.2) bekijk, zie ik daar CH/LH staan....wat betekent dat?
En wat is "knipperlichten US style"?
Over een paar weken ontvang ik mijn O3. Dus ben al druk met een lijstje samenstellen.
- sfeerverlichting voeten -> op SBL Standaard
- snelwegverlichting aanpassing -> Wat bedoel je hiermee?
- Needle sweep -> In te stellen
- knipperlichten noodstop -> Volgens mij standaard op SBL, anders in te stellen
- comfortlicht richting de 5 keer -> In te stellen
- ..liter tot volle tank -> In te stellen
- DRL uit met aangetrokken handrem -> Waarom zou je dit willen? Geen idee of dit kan
- Ventilatorstand zichtbaar wanneer climat in auto stand staat -> In te stellen
Iemand nog leuke tips/aanvullingen?
Ik heb mijn DVD niet vrij laten schakelen, maar een collega wel. Voor zover ik weet is dat met VCDS gedaan.
Laat ik mijzelf even nuanceren want ik begin te twijfelen: ik ben er vrij zeker van dat vrijschakeling via VCDS gebeurt, Maar misschien kunnen de goeroes zoals @ertromp of @Marcooctavia wat licht hierop laten schijnen?
Dvd vrijschakelen kan met VCDS / vcp op Columbus maar is op Amundsen niet aan te raden in verband met storing / vastlopen.
Piep bij openen en sluiten kan alleen met alarminstallatie af fabriek.
Snelweglicht is bij mij ingesteld vanaf 140 km/h met VCDS H7 halogeen lampen
Comfort knipperen heb ik op 4x (5 is te veel)
Bij hand geschakelde versnellingsbak Hill Hold laten activeren (bij DSG is dat standaard)
Weet ik niet, de wijsheid komt van ertromp en Antera.Maar als je zegt dat het ook met VCDS kan, waar zit het dan?
Dvd vrijschakelen kan met VCDS / vcp op Columbus maar is op Amundsen niet aan te raden in verband met storing / vastlopen.
Piep bij openen en sluiten kan alleen met alarminstallatie af fabriek.
Snelweglicht is bij mij ingesteld vanaf 140 km/h met VCDS H7 halogeen lampen
Comfort knipperen heb ik op 4x (5 is te veel)
Bij hand geschakelde versnellingsbak Hill Hold laten activeren (bij DSG is dat standaard)
Inderdaad DVD vrijschakelen op MQB platform gaat alleen met Vag Can ProWeet ik niet, de wijsheid komt van ertromp en Antera.
Ik heb zelf een Amundsen waarbij ten sterkste werd afgeraden om de dvd vrij te schakelen.
Daar wordt toch de claxon voor gebruikt? Tenminste, in Amerika hebben heel veel auto's als je opent of sluit dat de claxon 1 of 2x kort klinkt, en dus geen 'piep' van een alarmsysteem.
Tenminste, ik hoop dat daar de claxon voor gebruikt wordt, want ik wil dat graag