scherrenburg
Lid
Dank voor de uitleg!
Ik zal wel een nerd zijn, maar als ik het lijstje van Antera (versie 3.2) bekijk, zie ik daar CH/LH staan....wat betekent dat?
En wat is "knipperlichten US style"?
Over een paar weken ontvang ik mijn O3. Dus ben al druk met een lijstje samenstellen.
- sfeerverlichting voeten
- snelwegverlichting aanpassing
- Needle sweep
- knipperlichten noodstop
- comfortlicht richting de 5 keer
- ..liter tot volle tank
- DRL uit met aangetrokken handrem
- Ventilatorstand zichtbaar wanneer climat in auto stand staat
Iemand nog leuke tips/aanvullingen?
+1 !!!Persoonlijk vind ik het geen gezicht die brandende mistlampen tijdens de bochten en op rotondes.
Persoonlijk vind ik het geen gezicht die brandende mistlampen tijdens de bochten en op rotondes.
Tuurlijk. Maar dan trek ik wel effe aan de schakelaar, hoor. Gaan ze gewoon allebei aan, voor zolang als ik dat nodig vind.Want oh zo makkelijk als je in de nacht op onverlichte en voor jou onbekende wegen rijdt.
Dimlicht verblindend? Staat het dan wel goed afgesteld...?zodat je niet door je eigen koplampen verblind word als je naar je auto loopt op het donkere tuinpad.
Ja leuk @ertromp , maar die bochtverlichting werkt - voor zover mijn waarneming strekt - altijd als het dimlicht aan staat, geheel los van de vraag of duisternis dat dimlicht noodzakelijk maakt.
En er zijn nog wel eens (weers-)omstandigheden waarbij ik ook overdag met dimlicht aan rij. Net als vele anderen trouwens.
Dus kom ik ooit aan een andere auto toe, dan zal die bochtverlichting over 1 mistlamp toch echt uit moeten, want zo wens ik niet over straat te gaan. Dan hou ik het dus - zelfs in een O3 of welk ander model dan ook - gewoon op het naar behoefte even bijschakelen van de breedstralers.
Heb ik pas ontdekt bij mij, als ik hem in achteruitzet gaan mijn mistlichten automatisch aan, niet de buitenste afslag verlichting, handig of niet, laat ik in het midden, maar over deze functie heb ik hier nog niet veel gelezen, stond er stock op (RS versie)
Ik kom rechts van voren aanlopen en die nieuwe H7 lampen gaan iets verder rechts.Dimlicht verblindend? Staat het dan wel goed afgesteld...?
Kan niet want dan krijg ik mijn vrouw niet in de rolstoel.Achteruit op de oprit zetten dan maar.