karodem
Lid
Ik heb onlangs mijn bolide voor de eerste beurt ingeleverd bij de dealer op voorhand afgesproken dat zij wat aanpassingen zouden doen en wel:
Van te voren was zoals boven benoemd afgesproken, wat schets mijn verbazing het volgende was hun antwoord:
Alvast bedankt.
- Cruise controle na intrappen koppeling uitschakelen; > (waarschijnlijk niet mogelijk)
- Schuifdak automatisch dicht bij afsluiten (of regen indien mogelijk); > (waarschijnlijk niet mogelijk)
- Achterklep sluiten met knop dashboard en AB;> akkoord
- DRL-achterlichten inschakelen; > akkoord
- Bij achteruit zetten versnelling rechter spiegel naar beneden kantelen: > indien mogelijk.
Van te voren was zoals boven benoemd afgesproken, wat schets mijn verbazing het volgende was hun antwoord:
- Cruise controle na intrappen koppeling uitschakelen; > niet mogelijk, was eigenlijk ook wel bekend
- Schuifdak automatisch dicht bij afsluiten (of regen indien mogelijk); > niet mogelijk, was eigenlijk ook wel bekend
- Achterklep sluiten met knop dashboard en AB;> > niet mogelijk !!! moest commando op achterklep hebben.
- DRL-achterlichten inschakelen; > akkoord het enige wat nu dus werkt!
- Bij achteruit zetten versnelling rechter spiegel naar beneden kantelen: > Akkoord > maar werkt helemaal niet!!
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: