Ja leuk @ertromp , maar die bochtverlichting werkt - voor zover mijn waarneming strekt - altijd als het dimlicht aan staat, geheel los van de vraag of duisternis dat dimlicht noodzakelijk maakt.
En er zijn nog wel eens (weers-)omstandigheden waarbij ik ook overdag met dimlicht aan rij. Net als vele anderen trouwens.
Dus kom ik ooit aan een andere auto toe, dan zal die bochtverlichting over 1 mistlamp toch echt uit moeten, want zo wens ik niet over straat te gaan. Dan hou ik het dus - zelfs in een O3 of welk ander model dan ook - gewoon op het naar behoefte even bijschakelen van de breedstralers.
So what?aan een knopje gaan trekken in een bocht, dat is wel zo 1985
ik doe het liefst zo min mogelijk zelf (stel niet uit tot morgen wat u heden door een ander kan laten doen)Kunnen we dan helemaal niks meer zelf?
Toch doe ik nog steeds de veiligheidsgordel pas om als de motor loopt wat als de motor niet wil starten heb je voor niets de gordel om gedaanEr is veel gebeurt sinds de jaren '60 hoor.
Kijk, dát biedt troost en hoop.En voor de O3 rijders is er veel middels VCDS of VCP aan die verlichting schakelingen te doen.
Bij de keuze van een oopvolger wil ik toch wel naar minimaal 1200kg trekgewicht toe en dan komt voorlopig geen enkele Fabia in aanmerking, dus een O3 komt dan toch in beeld.Ik zou er geen een aanschaffen als ik jou was Canon-Eye
Jammer, je had veel mensen blij kunnen maken (zelf laat ik nooit ramen open staan bij het verlaten van de auto)
Nee hoor ook de O3 2016 gebruikt dat type8U0 is de code voor de Audi Q3 als ik me niet vergis?
Nee hoor ook de O3 2016 gebruikt dat type
Klopt deze zit ook in diverse auto's van Audi en ook in de Skoda die nu geleverd wordt.
En kunnen we weer aan zetten voor regen sluiten.
Marco.
Hoeft niet. Ik heb ook al 2016 auto's gehad met de oude RLHS sensor.De mijne (O3 SBL HB) is 2 weken geleden gebouwd en wordt deze week afgeleverd....dus ook met de nieuwe sensor?!?