Van het weekeinde de winterbanden weer vervangen voor de Bridgestone Potenza's. Oordopjes kunnen weer op in de auto, het gezang is weer begonnen.
Wat een set k*tbanden durft Skoda te monteren. Ik heb het niet over de rijeigenschappen maar over het cuppen/geluid.
Heb ook de Potenza's, ze liggen als zomerband bij Profile.
Heb er 1000 km (2weken) mee gereden voor m'n bandenwissel naar winterbanden en was ze toen al spuugzat.
Wat een herriemakers die Potenza's.
Heb leasemij gevraagd om een oplossing, ze proberen nu die Potenza's aan Profile te verkopen en krijg dan wellicht andere banden gemonteerd.
Zou dan geloof ik Continental SportContact 3 of Vredestein Sportrac 3 laten monteren.
Beste Eric,
Ik heb zojuist contact gehad met Profile Tyrecenter Vlaardingen. Ik heb met hun afgesproken dat zij de banden innemen en Continental SportContact gaan bestellen. Zij maken met u een afspraak. Het prijsverschil wordt door Arval vergoed.
Met vriendelijke groet,
Pieeeeppppp
technisch beheerder
Arval bv
En in dit verhaal gaat het over nieuwe banden.Sodeknetter het verschil tussen de beste en slechtse band op een nat wegdek is bijna 15 meter :smiley29:
Hiervoor heb ik ook michelin's gehad.17 inch, Wat cuppen die snel!!!
Nu heb ik er 4 nieuwe vredesteins giugiaro ultrac eronder liggen. Deze banden werden mij door de bandenboer aangeraden omdat er een speciaal lijnprofiel opzit.
Ze zijn stiller dan de Michelin's. Ook werd mij geadviseerd om ze om de 15/20.000 te wisselen. Bij mij komt dat net goed uit met de zomer en winter wissel.
Volgens mij moet je bij de 02 met 17 inch een tegel van 80 kilo achterin leggen om het cuppen tegen te gaan.
Lijkt wel mooi ....maar ja wie helpt je met tillen.........