Leuk zo'n draadje!
Heb net alles doorgelezen en weet nu werkelijk nog niet wat een goede band is... :smiley29:
Ja ken dat gevoel, je hoopt op een verlossend antwoord , maar uiteindelijk wordt de keuze nog moeilijker.
Wel op me RR had ik Conti Contact3 totdat ik een klapband kreeg in middle of nowhere in Norway.
En met een reserveband die ten eerste een inch kleiner is en dan ook nog eens je voorband is , tja dat zag ik niet zitten.
Dus de dag erna een bandenboer gezocht in het dichtbijzijnde dorp.
En na wat omzwervingen werd ik naar een bandenboer gestuurd die mijn band wel moest hebben.
Daar aangekomen had hij uiteraard geen Conti, dus tsja dan maar vervangende banden.
Uiteindelijk had hij Nokian banden, en ik had er nog nooit van gehoord , maar ja wat moet je... dus erop laten zetten op beide voorwielen.
Wel ik moet zeggen dat ik zeeerrrrr te spreken ben over deze banden.
Zelfs zo erg dat ik wat ben gaan google'n en blijkt het gewoon één van de betere bandenfabrikanten te wezen en mbt winterbanden de beste.
En voor mijn aankomende Yeti moet ik nog winterbanden hebben, en de dealer mag een aanbieding maken, maar kans is groot dat ik Nokian met stalenvelgen aanschaf bij autobandenmarkt.nl en dan bij een zaak in woonplaats laat afleveren.
Zomerbanden hebben goede grip bij droog en nat wegdek maar ook zalig stil.
Me stereo kan 2 standjes lager.