O3 2017 Facelift

vleier

Forumguru
Alleen die gesplitste koplampen...
Ziet er net uit als een designer die vrijdagochtend een deadline heeft gekregen om vóór het weekend een nieuwe neus te ontwerpen. (Je moet toch iets)

Zoals ze op autoblog al zeiden.
Mogelijk heeft die tekenaar iets te veel bij de mercedes e klassr gekeken

Hetzer

Forumguru
Is die witte wel een orginele foto's, vraag ik mij af, de tekst ""Octavia" lijkt ook anders dan standaard, een ander letter type dan normaal

proxy.php

dirkie996

Forumguru
Ik zal eens mijn licht op steken bij iemand dat ik ken...

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
@Tuner111 : En ondertussen al iets vernomen? Mijn vriendin oppert om eventueel een Kodiaq aan te schaffen, mocht de lancering te lang duren van de Octavia Vrs.:pieker: Maar dat vind ik toch 'n beetje te..., zeker qua formaat en prijs( voor een goed uitgeruste versie)

Kempes

Forumguru
Vallen me wel een aantal zaken op in de duitse configurator (ik heb alleen even een style bekeken):

-Alleen de L&K heeft nog chromen raamomlijsting (bij de style een optie a 240 euro)
-Bij het dynamic interieur kun je (op de style) voor een (vind ik) mooi rood randje kiezen
-Op de style kun je voor 950 euro voor volledige LED koplampen kiezen (je wordt dan wel verplicht er voor nog eens 150 euro de led achterlichten bij te nemen

En zo nog wel een paar zaken meer... al met al zijn er een boel opties die op de O3pfl niet beschikbaar waren...

bramus1977

Actief lid
Had mijn bestelling voor een Octavia Combi 1.4 TSI DSG Style Business (2016) net op tijd kunnen plaatsen voordat het wachten kon beginnen. Vandaag werd ik door de dealer gebeld dat er 4 auto`s van het 2016 niet gebouwd gingen worden zoals deze besteld waren...........en een er van was die van mij.
Nu worden de exacte specificaties overgenomen en in een gefacelifte 2017 model gezet. Wel iets langer wachten waarschijnlijk. Wat de verschillen gaan zijn kon de dealer niet zeggen, wat er extra bij zit (behalve de grotere navi, led kleuren) kon de dealer niet zeggen.
Wordt wachten op meer informatie en vast maar wennen aan die neus...........

• Leuk
Waarderingen: Arco
Bovenaan Onderaan