O3 2017 Facelift

vleier

Forumguru
Uitgebouwd is altijd mooier, ik weet alleen niet uit te leggen waarom...

Omdat we smaak hebben. En ergens schuilt er altijd de wil om het dikker te maken. Uitbouw ziet er ook bijna altijd meer uit alsof het ook een van de laatste keren zal worden dat je erin rijd en ook dat het meer een machtsymbool is.

beserf net dat mijn vriendin gelijk had. Het is makkelijker om een man te beinvloeden.

ertromp

Forumguru
Wat is er "uitgebouwd" aan de RS versie betreffende exterieur tov de reguliere versies?
Helaas slaat Skoda daar de plank mis en had het vooral betreffende de "uitbouw" van bijvoorbeeld wielkasten best onderscheidend mogen wezen tov de reguliere lijn wat mij betreft.
Neem de Audi RS versies waar de wielkasten toch echt wat dikker zijn dan de standaard versies.

B.Stuurder

Forumguru
Ja en nee @ertromp, Skoda publiek wil wel een dikke auto, maar niet té. De RS is met een paar lijnen dikker gemaakt, in combinatie met naar wens meer of minder uitgesproken velgen nog wat opvallender te maken. Dat is mijn mening althans

ertromp

Forumguru
Ja en nee @ertromp, Skoda publiek wil wel een dikke auto, maar niet té. De RS is met een paar lijnen dikker gemaakt, in combinatie met naar wens meer of minder uitgesproken velgen nog wat opvallender te maken. Dat is mijn mening althans
Moet je me alleen nog vertellen welke lijnen :pieker: De mistlampen? De achterzijde en dan eigenlijk alleen de uitlaten? De bumperdelen hadden wat mij betreft echt dikker aangezet mogen worden dan wat het nu is tov de standaard. Of wat dikkere dorpels. En zeker de wielkasten. Tja en om alleen op basis van die Extreme velgen de auto een stuk "dikker" te vinden

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Helemaal mee eens @philippe bakker
Had Skoda ook maar eens een extreme RS met een 400pk en een hoop opsmuk gelanceerd pas dan praten we over een "dikke" en "uitgebouwde" uitvoering. Hopelijk ooit bij een O4 dat zo'n model weer kan en komt :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

B.Stuurder

Forumguru
Dat zou mooi zijn @ertromp, absoluut. Maar dan ook met echt dik vermogen. Ik ben echter bang dat het dan nog niet wordt wat jij verwacht, kijk maar naar de Golf R en de GTI Performance. Ook niet echt dik.
Inderdaad alleen de bumpers, 1,5 cm verlaging en die twee sierstukjes. Verder 7,5J velgen, zelfs de 19" en geen verder zichtbaar onderscheid... Mijn gewone Style lijkt er met een paar aanpassingen al op. En dan is de wielophanging ook nog hetzelfde. Even tunen en er komt zelfs al meer vermogen uit.

Maar ik blijf bij mijn idee dat dat bewust is, óf om Audi op een voetstuk te houden, óf omdat ze denken dat Skoda rijders daar niet op zitten te wachten en zeg nu zelf, de RS is nou niet bepaald de meest verkochte uitvoering, ondanks de relatief lage prijs. Er zit wel een gaatje tussen de O3 RS en de A3 RS, toch?

dirk27

Forumguru
Over Simply Clever gesproken... Wat is er eigenlijk mis met je sleutel steken op de klassieke plaats? Er wordt nu een speciale inspanning gemaakt in de bekerhouders hiervoor..

2017-Skoda-Octavia-facelift-phone-holder.jpg

Bovenaan Onderaan