O3 2017 Facelift

Zou het niet kunnen, dat die motor van de VW clubsport net zoals bij de Golf in een nog straffere versie komt gewoon naast de bestaande RS220 en RS230?

Tuner111

Forumguru
ik denk dat de motoren nog wel effe zo zullen blijven om de golf & de leon niet in nauwe schoenen te zetten. Ik zelf zou niet staan springen om meer pk. ze zouden beter eerst het tractie probleem aanpakken...

Kempes

Forumguru
Dat tractie probleem is bij de RS230 toch aangepakt tov de RS220? Ze moeten de RS220 gewoon afschaffen dan kunnen de onwetende zieltjes daar tenminste niet meer intrappen..

Wel inderdaad daar zat ik ook aan te denken hoe gaan ze dat in godsnaam overbrengen naar tractie toe. Zelf sta ik niet te springen om een nieuw en zwaarder model. Dit doet een beetje afbreuk aan de bestaande RS'en onder ons.

Tuner111

Forumguru
Dat tractie probleem is bij de RS230 toch aangepakt tov de RS220? Ze moeten de RS220 gewoon afschaffen dan kunnen de onwetende zieltjes daar tenminste niet meer intrappen..

daar zit idd een sper op. Maar die helpt niks op een rechte lijn, ik heb zelf al met de RS220 en RS230 gereden bij zeer droog weer (voorbije zomer) en allebei kunnen ze hun kracht van stilstand niet op de weg brengen, het is precies dat hij dan wil uiteen vallen. Zo een bonken... Zelfs men rs TDI 184 pk heeft dit al. Dus zolang ze geen 4x4 rs benzine of de tractie problemen oplossen is voor me 230 pk meer dan genoeg..

Luke

Forumguru
Bon, nu we weten dat de facelift scheel kijkt (hihi)

... Is er voorruitontdooïng beschikbaar? Met de gloeidraadjes in het glas, welteverstaan.
Draadloos opladen via de phonebox is super, vind ik.
En is het Canton hifisysteem de moeite? Iemand ervaring mee?

BBO

Senior Member
In de inloop Octavia III die ik had was voorruit ontdooiing aanwezig dmv gloeidraadjes. Ik vond dit zeer irritant. Mijn Superb heeft dit ook maar is een modernere versie en daar zie ik geen draadjes meer lopen.

De Canton in mijn Superb is beter als die audio die ik had in de Octavia. Maar ik vond dat de standaard installatie in mijn Volvo V70 die ik heb gehad minstens evengoed als in de Superb. Zelfs beter vond ik.

Bovenaan Onderaan