O3 2017 Facelift

B.Stuurder

Forumguru
Op die plaatjes staat de auto heel laag en de laatste ook met 19", maar met 17" en de bekende cross-country hoogte ziet het er nog steeds niet uit. En zoals gezegd, het gros gaat niet in een verlaagde auto met 19" rijden...

DannyG

Forumguru

Ben eens benieuwd hoeveel VRs'en er op die manier gaan uitzien. Auto staat superlaag en zoals ik het kan zien, lijken me de achterwielen problemen te gaan geven wanneer ie ook maar een klein beetje door zakt.
Het is wel mooi, daar niet van ... maar tegelijkertijd is het een grafische representatie waar naar alle waarschijnlijkheid niemand mee zal/kan rijden ;).

Maar je kan er natuurlijk ideeën mee op doen die je dan naar eigen vermogen en praktische haalbaarheid kan implementeren :).

s-line

Forumguru
Ik begin er toch steeds meer aan te wennen als ik ze vaker langs zie komen.
En vind het toch wel wat een modernere look geven.

DoubleJ

Senior Member
Ik vind het geheel wel mooi, maar toch ook rommeliger geworden. Maar dat verschilt ook per foto. Ben benieuwd!

Speedhunter

Forumguru
Ik denk daarvoor meestal naar de golf kijken. De motors in de RS komen toch meestal vanuit een bestaande golf.

Klopt, vermoedelijk dan de 265 pk uit de Golf clubsport? Wel een beetje zuur, heb m'n RS 230 van 07/16, had ik op voorhand geweten dat de kans groot zou zijn dat er nog een zwaardere motor kwam had ik mss nog even gewacht. Maar dat zijn vijgen na pasen en ben super tevreden met mn wagen. Ga die zeker niet inruilen, ook al komt er een zwaardere versie.

Bovenaan Onderaan