O3 2017 Facelift

B.Stuurder

Forumguru
Had mijn bestelling voor een Octavia Combi 1.4 TSI DSG Style Business (2016) net op tijd kunnen plaatsen voordat het wachten kon beginnen. Vandaag werd ik door de dealer gebeld dat er 4 auto`s van het 2016 niet gebouwd gingen worden zoals deze besteld waren...........en een er van was die van mij.
Nu worden de exacte specificaties overgenomen en in een gefacelifte 2017 model gezet. Wel iets langer wachten waarschijnlijk. Wat de verschillen gaan zijn kon de dealer niet zeggen, wat er extra bij zit (behalve de grotere navi, led kleuren) kon de dealer niet zeggen.
Wordt wachten op meer informatie en vast maar wennen aan die neus...........
Die neus zie je toch niet als je in de auto zit, maar de nieuwe uitvoering rijd jij als één van de eersten. Voor zover ik het in de Duitse configuratie kon zien ben je spekkoper voor het oude bedrag.

Kempes

Forumguru
Als je nu eens iemand die goed is in paintbrush het lijntje in de kleur van de koplamp laat brushen..lekker de boel voor de gek houden..

dirk27

Forumguru
w7wylc2by43r.jpg

abnyw5ib1hgs.jpg

efqyohgb7cj7.jpg

Een sterk ontwerp rijpt met de tijd. Ik moet toch wel toegeven dat ik de RS en ook de Scout gewoon mooi vind op de foto's. Zal ook met de witte kleur te maken hebben, het vooraanzicht van de grijze moet nog even rijpen denk ik...

Rallye

Forumguru
Fijn dat je weer de instellingen per sleutel kunt opslaan; dat mis ik echt ten opzichte van mijn O2 FL (en bij de O3 heb je ook nog meer in te stellen).

De RS krijgt standaard 230pk, maar over de sper van de RS 230 wordt niet gesproken. Vast aandelen Conti kopen?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan